موضوع خارق العاده در این سریال،‌ توانایی بالایی همه عوامل است می‌دانم که در حرفه ما کلی دود سیگار و اراجیف هست،‌اما بازی تو فوق العاده است، کاملا حیرت‌ انگیز است.

گروه فرهنگی مشرق- آنتونی هاپکینز پس از دیدن سریال «بریکینگ بد» آنقدر شوق زده بود که در اقدامی بی سابقه نامه‌ای را از سر شوق  در نامه‌ای به برایان کرنستن بازیگر نقش والتر وایت در «برکینگ بد» او را بهترین بازیگر دنیا خواند.


آقای کرانستن عزیز!راستش را بخواهی باورهایم را از دست داده‌ام

آقای کرانستن عزیز!


وقتی می‌خواستم این نامه را برای شما بفرستم،‌ متوجه شدم که هر دو با آژانس کارگزاری UTA ‌ کار می‌کنیم، عجب آژانس خوبی است. ،‌ تا حالا همچین چیزی ندیده بودم درخشان است!

آقای کرانستن عزیز!راستش را بخواهی باورهایم را از دست داده‌ام

بازی شما در نقش والتر وایت بهترین بازی است که در تمام عمرم دیدم. من هم می‌دانم که در حرفه ما کلی دود سیگار و اراجیف هست و راستش را بخواهی باورهایم را از دست داده‌ام،‌اما بازی تو فوق العاده است،کاملا حیرت‌ انگیز است. موضوع خارق العاده در این سریال،‌ توانایی بالایی همه عوامل است. چقدر طول کشید؟ پنج شش سال سر این کار بودید؟ چطور تهیه کنندگان (که خودت یکی از آنها بودی)،‌ نویسندگان،‌ کارگردانان،‌ فیلمبردار‌ها و خلاصه همه بخش‌های تولید توانستید این نظم و ترتیب را از قسمت اول تا انتها حفظ کنید؟

آقای کرانستن عزیز!راستش را بخواهی باورهایم را از دست داده‌ام

سریال مثل یک کمدی سیاه شروع می‌شود و بعد به هزار توی خون، نابودی و جهنم ختم می‌شود. این سریال همچون تراژدی‌های جاکوبی،‌ شکسپیری و یونانی است. اگر شد، خیلی لطف می‌کنی که به همه بازیگران یعنی آناگان، دین نوریس، آرون پال، بتسی برنت، آر.جی.میت، باب اودنکرک،‌ جاناتان بنکس،‌ استیون مایکل کوزادا و همه و همه بگویی که کارشان را ستایش می‌کنم،‌ بازی همه در حد یک کلاس بازیگری است ... فهرست تمجید از شماها پایان ندارد.


آقای کرانستن عزیز!راستش را بخواهی باورهایم را از دست داده‌ام

ممنون شما هستم. این نوع کار/ هنر خیلی کمیاب است،‌ و وقتی هر چند وقت یک بار با چنین اثری روبرو می‌شوید، چنین اثر حماسی، اعتماد به نفس آدم برمی‌گردد. تو و تمام بازیگران سریال بهترین بازیگرانی هستند که به عمرم دیده‌ام. شاید حرف‌هایم شبیه یک پک طولانی به سیگار باشد،‌ با ریه پر از دود. اما اینطور نیست. الان که نامه را می‌نویسم در مالیبو شب است،‌ و واقعا حس کردم باید این نامه را بنویسم. بهت تبریک می‌گویم و عمیق‌ترین احتراماتم تقدیم تو باد. تو واقعا بازیگر بسیار بسیار بزرگی هستی.

با احترام،‌ تونی هاپکینز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس