کد خبر 576084
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

منابع رسانه‌ای اخبار ضد و نقیضی را در خصوص تأیید رسمی سقوط هواپیمای مفقود شده مصری توسط وزارت حمل و نقل این کشور منتشر کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از الیوم السابع، تعدادی از رسانه ها از جمله «اسکای نیوز» اقدام به انتشار خبری مبنی بر تأیید رسمی سقوط هواپیمای مصری مفقود شده توسط وزارت حمل و نقل این کشور کرده اند.

بر اساس گزارش این پایگاه مصری، رسانه هایی همچون اسکای نیوز تأیید رسمی خبر سقوط هواپیمای مصری را به وزارت حمل و نقل نسبت داده اند؛ این در حالی است که این وزارتخانه تاکنون هیچ بیانیه ای را در این زمینه منتشر نکرده است.

گفتنی است، شرکت خطوط هواپیمای مصر بامداد امروز از قطع ارتباط خود با یک فروند هواپیمای نوع «ایرباس ۳۲۰» با ۶۶ سرنشین خبر داد.

در هواپیمای مفقود شده افرادی با تابعیت های فرانسوی، انگلیسی، عراقی، سعودی، سودانی، کویتی و الجزایری و همچنین افرادی از جمهوری چاد وجود داشتند.

شرکت خطوط هواپیمایی مصر اعلام کرده است که هواپیمای مفقود شده به احتمال زیاد سقوط کرده است.

شرکت خطوط هوایی یونان نیز با صدور بیانیه ای توضیحاتی را در خصوص هواپیمای مصری مفقود شده ارائه کرد.

در بیانیه این شرکت آمده بود: دو دقیقه پس از ورود هواپیمای مفقود شده به حریم هوایی مصر، ارتباط شرکت خطوط هوایی یونان با این هواپیما قطع شد.

از سوی دیگر، منابع آگاه در شرکت خطوط هواپیمایی یونان اعلام کردند که خلبان هواپیمای مصری تا زمانی که در آسمان یونان در حال پرواز بود، وجود هیچ مشکلی را گزارش نکرده بود.

رسانه های عربی اعلام کردند که نیروی دریایی مصر کارکنان خود را برای یافتن هواپیمای مصری به دریای مدیترانه اعزام کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس