کد خبر 575384
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

کارشناس سعودي با انتشار كليپ آموزشي درباره كتك زدن جنجال ساز شد.

 به گزارش مشرق، متخصص مسائل ازدواج و روابط خانوادگی از عربستان سعودی کلیپ ویدئویی در باره دستورالعمل چگونگی کتک زدن زنان  را منتشر کرد.

خالد الثقفی در کلیپ ویدئویی آموزشی خود گفت: "می دانم این یک موضوع  پیچیده  است که  خطرات زیادی در خود نهفته دارد. اما هدف این دستورالعمل، تربیت و نه ابراز خشم است."

الثقفی در کلیپ ویدئویی خود توضیح می دهد که رعایت اين  دستورالعمل ها هنگام زدن زنان  ضروری است.

مردان و شوهران نباید با شلاق و یا چیزهای تیز زنان را کتک بزنند و باید از دستمال و یا روسری استفاده کرد.  

به گفته وي، هدف از این تنبیه آن است که زن بفهمد رفتارش نسبت به شوهرش صحیح نبوده است.

قبل از زدن زن، شوهر باید حقوق خود و وظایف زن را آنطور که خداوند تعیین کرده یادآوری بکند.

در رختخواب  باید  نسبت به زن بی تفاوت باشید و به او پشت کنید و یا زن را مجبور کنید روی زمین بخوابد.  اما  نباید خانه را ترک کرد.

الثقفي گفته است: "متأسفانه بسیاری از زنان می خواهند از حقوق یکسان با مردان برخوردار باشند.  این یک مسأله جدی است.  بعضی از زنان نیز دچار اشتباهاتی می شوند که مردان جهت تنبیه، آنها را  کتک می زنند».

منبع: عصرخبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    این کاملا مطابق متن دین ماست شما به کی و کجا ایراد داری یارو، چرا نفهمیده و نسنجیده همه چیز رو قاطی کینه توزی های سیاسی می کنید
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    حضرت ایت الله!!! 7:32 صبح ترشح مغزی فرمودند. بهتون توصیه می کنم با زنتون مهربون تر باشید اسلام را برا مجوز گرفتن برای برخوردهای قبلیتون با خانومتون زیر سوال نبرید دری وری هم نگید
  • هفت و سی و دو دقیق ایی ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    چون مسأله رو شخصی کردی جناب دکتر 10:30 بذار دو جمله بهت بگم بخون بد نیست در اسلام برای تعامل با زنی که تمکین نمی کند ( ناشزه) راهکارهایی مطرح شده است که در مرحله آخر بحث ضرب (زدن) است؛ صد البته این زدن خود شروط متعددی دارد که از جمله آن نباید به گونه ای باشد که موجب دیه شود و .... . شما که اهل مطالعه و فضل و دکتری (صاحب نظر) هستی برای خودت لطف بفرما تفسیر آیه سی و چهارم سوره نساء رو مجددا مطالعه بنما.
  • محمود ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    مگه داعش و طالبان از کجا اومدن. ? خب اینکه تعجبی نداره همه شون اینجوری فکر میکنن. اینکه که دکتره و مثلا شعورش از بقیه شون بیشتره فکرش اینه. وای بحال بی سوادش و ملک سلمان
  • علی ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    لطفا آیه 34 سوره نساء رو بخونید بعد خبر منتشر کنید. کارشناس عربستانی اتفاقا تلاش کرده که هم حکم خدا در قرآن رو توضیح بدهد و هم به زنها ظلمی نشه. اگه کسی آیه مورد نظر رو بخونه و بعد تصمیم بگیره هر جوری دلش خواست زنشو تنبیه کنه خوبه؟ یا اینکه ضوابطی برای این کار وجود داشته باشه؟ یه نگاه دیگه به مسئله هم اینه که کلا سبک زندگیمونو از حقوق بشر غربی بگیریم و کاری به قرآن نداشته باشیم. نگاهی که شما ناخواسته اونو ترویج کردید. امیدوارم بعد از خوندن آیه 34 نساء این خبر رو اصلاح کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس