کد خبر 575187
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

متقاضیان فازهای ۵ و ۸ و ۱۱ شهر جدید پردیس به دلیل تأخیر در واگذاری واحدهای مسکن مهر و معلوم نبودن زمان دقیق تحویل این واحدها مقابل شرکت عمران شهرهای جدید تجمع کردند.

به گزارش مشرق، برخی از متقاضیان فازهای 5 و 8 و 11 شهر جدید پردیس در اعتراض به عدم تحویل واحدهای مسکونی مهر و مشخص نبودن زمان دقیق تحویل این واحدها در حالی امروز مقابل شرکت عمران شهرهای جدید تجمع کردند که نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت به میان تجمع‌کنندگان آمده و باز هم اعلام کرد که این وزارتخانه به تنهایی نمی‌تواند نقشی در تحویل واحدها داشته باشد.

نریمان در جمع تجمع‌کنندگان اعلام کرد که واحدهای مسکونی مهر آماده است، اما سازمان‌های دیگر که مسئول تأمین خدمات زیربنایی هستند، وظایف خود را به درستی اجرا نمی‌کنند.

نریمان ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی مسئولیت سایر دستگاه‌های ذیربط در پروژه مسکن مهر را نیز انجام می‌دهد.

متقاضیان مسکن مهر در این تجمع اعلام کردند که دلیل عدم اعلام دقیق قیمت قطعی واحدها در هر سه فاز بعد از سپری شدن بیش از 4 سال از شروع پروژه چیست؟

تجمع کنندگان اعلام می کردند که برخی از متقاضیان مسکن مهر بعد از 4 سال هنوز انتخاب واحد هم نکرده اند بنابراین دلیل عدم اعلام زمان دقیق واگذاری واحدها چیست؟

متقاضیان ناراضی با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود کلید مسکن مهر در دست کیست؟از دولت خواستند که هر چه زودتر تکلیف این واحدهای مسکونی را مشخص کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس