کد خبر 575051
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

مایکروسافت بیلد جدیدی از ویندوز 10 موبایل را در اختیار کاربران عضو حلقه سریع از برنامه ویندوز اینسایدر قرار داد. این بیلد قابلیت‌های جدیدی با خود دارد که بخشی از آپدیت Anniversary هستند.

 به گزارش مشرق، آپدیت مذکور تابستان پیش رو در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد، بنابراین اکنون فرصت مناسبی برای تجربه تازه‎های ویندوز 10 پیش از عرضه عمومی است.
 
بیلد جدید ویندوز 10 موبایل،‌‌ همان نگارش 14342 نسخه PC ویندوز 10 را یدک می‌کشد که هفته گذشته منتشر شد. یکی از قابلیت‌های جدید در این بیلد، پشتیبانی از پیمایش صفحات با کشیدن انگشت بر روی صفحه (swipe gesture) برای بازگشت به صفحه قبل و همچنین رفتن به صفحه پیش‌تر مشاهده شده بعدی در مرورگر Edge است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، امکان اجرای اپلیکیشن‌ها در موقع بازدید از صفحات وب است. این قابلیت هم اکنون در مرحله توسعه به سر می‌برد اما جزئیات بیشتر در آینده نزدیک از سوی مایکروسافت ارائه خواهد شد.

از آنجایی که این بیلدبرای کاربران عضو برنامه ویندوز اینسایدر تدارک یافته و هدف مایکروسافت از این برنامه دریافت بازخوردهای کاربران است، در بخش بازخورد‌ها، بهبودهایی با خود دارد. از این پس در هنگام ایجاد فیدبک‌های جدید، اپلیکیشن Feedback Hub به طور خودکار بر اساس متن نوشته شده از سوی کاربر، دسته بندی بازخورد را تشخیص داده و انتخاب می‌کند.

این بیلد در حقیقت قرار بود هفته قبل منتشر شود اما به دلیل پیدا شدن برخی مشکلات در واپسین لحظات، مایکروسافت انتشار آن را به تعویق انداخت. در همین حال انتظار می‌رود همین هفته و یا نهایتاً تا اوایل هفته آینده، بیلد جدیدی از ویندوز 10، برای PC و موبایل منتشر شود.

منبع: شهر سخت‌افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس