هر سال در ایام ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند و نفراتی به نمایندگی از جمع به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره‌ی مسائل مختلف کشور و جامعه‌ی دانشجویی در حضور رهبر انقلاب می‌پردازند.

اگر در دیدار دانشجویی بودید چه نکته‌ای را مطرح می‌کردید؟
به گزارش مشرق، به همین مناسبت، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR از مخاطبان خود خواسته است تا به این سؤال پاسخ دهند که «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟». کاربران می‌توانند تا سه‌شنبه ۴ خردادماه ۱۳۹۵ نظرات خود را از طریق بخش نظرات این صفحه ارسال یا به شماره ۲۰۱۱۰ پیامک کنند.

این فراخوان برای ششمین سال متوالی است که توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برگزار می‌شود.

رهبر انقلاب در دیدار دانشجویی سال ۹۳ در ماه رمضان به گزارشی که از همین فراخوان دانشجویی تهیه شده بود اشاره کردند: «یک نکته‌‌ى دیگرى که در بیانات بعضى از دوستان بود در سؤالاتى هم که دانشجویان از من به‌‌صورت تقدیرى کردند [بود] - سؤال شده است از دانشجویان که اگر شما در این جلسه بودید چه می‌گفتید؛ جواب‌هایى آمده؛ یک کتاب صد صفحه‌اى یا بیشتر براى ما آوردند که نظرات دانشجویان است؛ آن‌جا هم دیدم این سؤال مطرح است...».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    میپرسیدم حضرت آقا ضربه ای که خوارج صفتان افراطی داخلی به اسلام و نظام میزنند بیشتره یا ضربه ای که اسرائیل و آمریکا میزنند؟ حتما اینو میپرسیدم.
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    من از آقا میپرسم : آیا نوبت اون نرسیده که به جوانان متعهد و انقلابی فرصت بروز و شکوفایی توانایی هاشون در رئوس مسئولیتی داده بشه؟ ایندفعه ریش سفید کرده ها در کنار ما جوانان به عنوان مشاور باشند تا ما درکنار اونها؟
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    ایشون جواب شمارو قبلا دادن: یک نکته‌ی دیگر این است که ما از ادبیّات سیاسی دشمن استفاده نکنیم؛ من این مسئله را، بخصوص به دوستان و برادران محترم خودمان در مشاغل گوناگون سیاسی و دولتی و غیر دولتی و مانند اینها تأکید میکنم؛ از ادبیّات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود؛ امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    میگم بزارن بریم سوریه
  • ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    لبیک یا خامنه ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس