کد خبر 574996
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

سه نماینده المپیکی تنیس روی میز ایران به مدت 10 روز در چین اردوی خواهند داشت و احتمال دارد بازیکنان بعد از اردوی چین و تور ژاپن، به تور کره جنوبی هم اعزام شوند.

به گزارش مشرق، سه نماینده المپیکی تنیس روی میز که قرار است در تور جهانی توکیو شرکت کنند، قبل از اعزام به مسابقات ژاپن، اردوی 10 روزه‌ای را در چین خواهند داشت.

محمد رضا میر الماسی، مدیر تیم های ملی تنیس روی میز در مورد برنامه های بازیکنان المپیکی تنیس روی میز ایران بیان کرد: فدراسیون برنامه ای را برای آماده سازی بازیکنان المپیکی تدوین کرده که اجرایی شده است. نیما و نوشاد عالمیان به همراه ندا شهسواری، از سیزدهم تا بیست و چهارم خرداد به اردوی چین خواهند رفت.

در این اردو، بازیکنان المپیکی از آسیای میانه و چین نیز حضور دارند. پس از آن از چین به تور جهانی ژاپن که بیست و ششم تا سی خرداد است، اعزام می شوند.

میر الماسی از احتمال اعزام بازیکنان المپیکی به تور کره جنوبی نیز خبر داد و گفت: در حال پیگیری هستیم تا پس از تور ژاپن، بازیکنان المپیکی در تور کره جنوبی که دوم تا ششم تیر برگزار می شود نیز شرکت کنند. در نهایت هم بازیکنان به ایران می آیند و اردوی متصل به اعزام در تهران یا یکی دو شهر دیگر خواهند داشت.

میر الماسی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان کره ای همچنان در ایران باقی می مانند نیز بیان کرد: برای بازیکنان جوان و نوجوان نیز اردوی های شبانه روزی داریم تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند. بنابراین از وجود بازیکنان کره ای استفاده می کنیم. هم چنین در حال رایزنی هستیم تا برای اردوی آخر بازیکنان المپیکی دو، سه بازیکن از کره شمالی و چین به عنوان حریف تمرینی بیاوریم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه برنامه ای مورد نظر فدراسیون می تواند نیازهای بازیکنان المپیکی را برای داشتن عملکرد مثبت در المپیک رفع کند نیز تصریح کرد: فکر می کنم با این برنامه ریزی، بازیکنان به شرایط آرمانی خود برسند و در المپیک بازی خوبی را ارائه دهند. توقع مدال آوری از در المپیک با توجه به بازکنان خوبی که در این رویداد حضور خواهند داشت، بعید است. تمام تلاشمان بر این است که بازیکنان به اوج امادگی برسند و بهترین بازی خود را انجام دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس