کد خبر 574458
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باتوجه به توانمندی های بالایی که در کشور ما وجود دارد در هر جایی که احساس تهدید کنیم درجهت دفاع از میهن اسلامی باتمام وجود وارد عمل خواهیم شد.

فروتن: هرجا احساس تهدید کنیم وارد عمل خواهیم شدبه گزارش مشرق، سردار ابوالقاسم فروتن در حاشیه برگزاری اولین کنگره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران که باحضور جمعی از فرماندهان سپاه در اهواز برگزارشد، اظهارکرد: درجغرافیای سیاسی که ما قرار داریم متاسفانه ایادی استکبار به صحنه آمده و تمامی توانمندی های موجود در جهان اسلام را دچار خدشه کرده اند.

وی افزود: برگزاری این یادواره ها منجر به برگزاری کنگره اصلی شهدای اطلاعات وعملیات نیروی زمینی سپاه خواهد شد به همین دلیل در دو سال آینده این یادواره ها را در 9 استان دیگر نیز برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: کشور ما هنوز با تهدیدهایی از استکبار جهانی در منطقه مواجه است و برگزاری این یادواره ها موجب افزایش آمادگی و سرافرازی نظام اسلام ما خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:در زمان حاضر به جای این که در مرزهای خودمان با دشمن مقابله کنیم باتوجه به قابلیت و پیشرفت های نظام اسلامی، رزمندگان ما در خارج از مرزها در مقابل دشمن صف آرایی کرده اند .

سردار سرتیپ فروتن گفت: زمانی برای لباس رزمندگان و وسایل ابتدایی آن ها به کشورهای بیگانه محتاج بودیم اما در زمان حاضر فرزندان این مرز و بوم با توانمندی های خود در حوزه های مختلف به خصوص تولید موشک و تولید سلاح های پیشرفته وارد عرصه شده و کشور را در قابلیتی قرار داده اند که هیچ کشوری امکان گستاخی علیه آن را ندارد.

وی بیان کرد: زمانی که رژیم بعثی عراق بمب های خود را بر سر مردم بی دفاع خوزستان می ریخت ما برای پاسخ به آن ها هیچ سلاحی در اختیار نداشتیم اما به برکت خون شهدا در زمان حاضر قابلیت های زیادی در کشور توسط جوانان و فرزندان این مرزو بوم ایجاد شده است به طوریکه حتی دشمنان قسم خورده ایران نیز به این توانمندیها اعتراف کرده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس