کد خبر 574397
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

نتایج یک نظرسنجی در فرانسه نشان می‌دهد که بر خلاف آنچه رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص وضعیت به سامان زندگی مردم کشورش ادعا می‌کند، 86 درصد فرانسویان از وضع زندگی خود در این کشور ناراضی‌اند.

 به گزارش مشرق، بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی مؤسسه «ایفوپ» برای شبکه رادیویی «یوروپ 1»، بر خلاف ادعای «فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص رضایتمندی مردم کشورش از وضع زندگیشان، 86 درصد فرانسویان از وضع زندگی خود ناراضی‌اند و معتقدند که اوضاع زندگی‌ در فرانسه خوب پیش نمی‌رود.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، این گروه از فرانسویان معتقدند که اوضاع در هیچیک از بخش‌های زندگیشان خوب پیش نمی‌رود و هیچگونه بهبودی در اوضاع زندگی آنها حاصل نشده است.

 از جمله معضلات مهمی که مردم فرانسه با آن مواجه هستند، تداوم سیر صعودی بیکاری در فرانسه است که اولاند در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 2012 فرانسه وعده داده بود که منحنی فزاینده آن را تا پایان سال 2013 معکوس و یک رقمی کند و این در حالیست که آمارها از عدم تحقق این وعده خبر می‌دهند.

اوضاع نامناسب بازار کار و معضل بیکاری در این کشور به حدی است که کارشناسان و اقتصاددان‌ها نیز بدبینی خود را پنهان نکرده و می‌گویند که فرانسه کشوری است در حوزه پولی یورو که در بحران فرو رفته و چشم‌انداز روشنی پیش روی آن نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قائم ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام . به نظر شما اگر از مردم ما آمار بگیرند چند درصد ناراضی هستند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس