بهداد سلیمی، وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: رفته رفته به شرایط و آمادگی کاملی در تمرینات تیم ملی می‌رسم و برای حضور همه‌جانبه در المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل آماده هستم.

به گزارش مشرق، بهداد سلیمی ظهر امروز در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون شرایط جسمانی‌ام بسیار قابل قبول است و رفته رفته به آمادگی کامل برای حضوری قوی در المپیک 2016 می‌رسم و تنها هدفم در این دوره از مسابقات کسب مدال طلا در این المپیک است.

وی با اشاره به اینکه تمرینات بسیار خوب و تاکتیکی را زیرنظر انوشیروانی پشت سر گذاشته‌ایم، ‌افزود: این تمرینات به صورت منظم در حال برگزاری  است تا بتوانیم با آمادگی کامل در المپیک ریو 2016 برزیل حاضر شویم.

وزنه‌بردار تیم ملی بیان کرد: تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان شانس بسیار زیادی برای حضور قوی و کسب مدال رنگارنگ در المپیک دارد و از آمادگی کاملی که از بچه‌های تیم ملی دیده شده کسب این مدال‌ها دور از دسترس نیست.

سلیمی اظهار کرد: کسب مدال طلا در المپیک یک افتخار بسیار بزرگ برای تمام ورزشکاران محسوب می‌شود و من تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام که بتوانم در المپیک ریو 2016 به مدال طلا کسب کنم و بتوانم هم‌وطنان ایرانی خود را خوشحال کرده و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالای سر ببرم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس