مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: عوامل نفوذ را نه از لباسشان بلکه از دیدگاه‌هایشان باید شناخت چون اینها تابلوی خودی دارند اما در واقع خودی نیستند بلکه هم‌پیمان با دشمن هستند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری امشب در نخستین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام مهدی مطلبی که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، اظهار کرد: نفوذ یا برای تأثیر است یا برای تخریب.

وی افزود: نفوذی که برای تخریب است بیشتر در قالب عملیات‌های تروریستی انجام می‌شود؛ اگرچه موثر است اما نقش اصلی ندارد.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان ادامه داد: نفوذی که برای تأثیر در افکار عمومی است یکی از مهمترین برنامه‌های دشمن است و تلاش می‌کنند محاسبات طرف مقابل را به‌ گونه‌ای تغییر دهند که مانند خودشان فکر کند.

شریعتمداری با بیان اینکه این گونه نفوذ آشکارا انجام می‌شود، ابراز کرد: عوامل نفوذ برای تأثیر بر خلاف عوامل نفوذ برای تخریب پنهان نیستند تا آنجا که گاهی در قالب خودی‌ها آشکار می‌شوند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: این افراد، دیدگاه‌های دشمن را در پوشش خودی‌ها تبلیغ می‌کنند و برای حاکم شدن اندیشه‌های دشمنان تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: چنین افرادی اگرچه اندک و کم‌شمارند اما پیوسته در کارند و می‌خواهند با هنجارشکنی، تصویر نادرستی از واقعیت را به مخاطبانشان بدهند.

شریعتمداری با بیان اینکه نفوذی‌ها را از سخنانشان می‌توان شناخت، اظهار کرد: عوامل نفوذ را نه از لباسشان بلکه از دیدگاه‌هایشان باید شناخت چون اینها تابلوی خودی دارند اما در واقع خودی نیستند بلکه هم‌پیمان با دشمن هستند.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام مهدی مطلبی تصریح کرد: شهید مطلبی و نمونه‌های او کسانی بودند که همچون شمعی می‌سوختند تا به روشنگری بپردازند.

وی افزود: در سایه روشنگری‌های اینان است که بسیاری از حقایق آشکار می‌شوند.

بر اساس این گزارش، مراسم تجلیل از دیده‌بانان نفوذ امشب با حضور سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن و اساتید حوزه علمیه قم امشب در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

در این برنامه از حمید خلیلی مدیر انتشارات شهید کاظمی، محمد رستمی مؤلف کتاب‌های نفوذستیزی، محسن حاج‌کرمی نماینده برنامه تلویزیونی ثریا و حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان تجلیل شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سال ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    من نفوذی ها را خوب میشناسم میخوای یکایک را نام ببرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس