کد خبر 573927
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

نیروهای عراقی عملیاتی را برای آزاد سازی جزیره هیت و نیز عملیات دیگری را برای آزاد سازی مناطقی که در حدفاصل حدیثه و البغدادی در الانبار آغاز کرده اند و تلفات سنگینی به داعش وارد کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از السومریه، ناظم الجغیفی رئیس استخبارات لواء الصمود در حدیثه گفت: نیروهای عراقی قبل از ظهر امروز به وقت محلی عملیاتی را برای پاکسازی منطقه الغراف و روستاهای کرانه رود فرات در حدفاصل میان حدیثه و ناحیه البغدادی در غرب الرمادی آغاز کرده اند.

وی افزود: نیروهای عراقی موفق به منهدم کردن دو خودرو بمبگذاری شده ای که عوامل انتحاری داعش با هدف کند کردن عملیات نیروهای امنیتی قصد انفجار آن را داشتند، شدند.

الجغیفی تاکید کرد: نیروهای عراقی به دنبال پاکسازی همه مناطق و روستاهای میان حدیثه و ناحیه البغدادی برای امن کردن جاده زمینی میان مناطق غربی هستند.

از سوی دیگر علی ابراهیم دبعون فرمانده عملیات الانبار اعلام کرد: نیروهای مشترک ارتش، پلیس و عشایر قبل از ظهر امروز عملیات امنیتی با پوشش هوایی برای آزاد سازی جزیره هیت در ۷۰ کیلومتری غرب الرمادی آغاز کرده اند.

وی افزود: عملیات شامل مناطق کوی البکر و الشامیه و بسیاری از روستاها در محور الجزیره خواهد بود.نیروهای امنیتی با توپخانه مراکز تجمع داعش در ورودی های جزیره هیت را هدف قرار می دهند.

دبعون تاکید کرد: طی ساعات آینده شاهد آزاد سازی مناطق جزیره هیت و نصب پرچم عراق بر بالای ساختمانهای آن و پایین کشیدن پرچم داعش و انهدام مواضع آن خواهیم بود.

هلاکت 4 داعشی در صلاح الدین

یک منبع امنیتی وابسته به عملیات صلاح الدین از هلاکت تعدادی از داعشی ها در آتش توپخانه نیروهای مردمی خبر دادند و اعلام کردند: چهار داعشی در نزدیکی روستای المسحک در شمال شهر بیجی در شمال استان صلاح الدین به هلاکت رسیدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس