کد خبر 573833
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

ما اخبار داخلی و خارجی را روی کاغذهایی می نوشتیم و در داخل نوعی نان ساندویچی به اسم «صمون» جاسازی می کردیم، سپس عراقی ها باقیمانده ی غذاها و نان هایی را که خودمان جدا کرده بودیم به قاطع های دیگر می بردند…

گروه جهاد و مقاومت مشرق: برای ارتباط با اردوگاه های دیگر و پخش اخبار در سطح قاطع ها ما از شیوه ای استفاده می کردیم که تا مدت ها عراقی ها و حتی بعضی از برادران آزاده نیز از آن بی اطلاع بودند.

طریقه ی تبادل اطلاعات و اخبار به این صورت بود که هنگام پخش آذوقه در اردوگاه، مسئول هر قاطع موظف بود سهمیه ی غذا را تحویل بگیرد و بین بچه ها توزیع کند.

ما اخبار داخلی و خارجی را روی کاغذهایی می نوشتیم و در داخل نوعی نان ساندویچی به اسم «صمون» جاسازی می کردیم، سپس عراقی ها باقیمانده ی غذاها و نان هایی را که خودمان جدا کرده بودیم به قاطع های دیگر می بردند و به این ترتیب برادران قاطع های دیگر نیز پس از مطالعه ی خبرها آنها را مجدداً در نان های دیگر می گذاشتند و پخش می کردند.

البته بعد از گذشت چند ماه این موضوع از طریق افراد خود فروخته لو رفت و عراقی ها از آن به بعد نحوه ی توزیع غذا را بشدت کنترل می کردند، بطوریکه خودشان توزیع نان ها بین بچه ها را به عهده گرفتند.

راوی: آزاده علیرضا علیدوست /سایت جامع آزادگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس