وزیر دفاع گفت: می‌بایست با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مولفه های رشد قدرت خود بتوانیم در شرایط منطقی و متوازن، مناسبات دفاعی را با کشورهای مختلف گسترش دهیم.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع،سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با تشریح نتایج و دستاوردهای برجام اظهار داشت: شرایط فعلی برجام، موقعیت ویژه ای را با در نظر داشتن سیاست‌های بدخواهان در آمریکا و متحدین آنها در منطقه بوجود آورده است.

وزیر دفاع با اشاره به چالش‌های مختلف در عرصه جهانی و منطقه‌ای خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با شرایطی رو به رو است که قدرتهای فزون طلب با رویکرد سلطه جویی و بی نظمی و جنگل گونه در صدد اعمال تبعیض و بی عدالتی نسبت به کشورها و ملت های آزاد و مستقل هستند.

وی افزود: ما می بایست با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مولفه های رشد قدرت خود بتوانیم در شرایط منطقی و متوازن، مناسبات دفاعی را با کشورهای مختلف گسترش دهیم.

سردار دهقان گفت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره الگوهای سنجیده بر اساس مدل همکاری مبتنی بر تعامل سازنده و شفاف و صادقانه را با کشورهای مختلف در دستور کار خود قرار داده است.

وزیر دفاع با اشاره به ضرورت هماهنگی و هم افزایی بین وزارت دفاع و وزارت امور خارجه گفت: ما امیدواریم در چهارچوب شناخت چالش های پیچیده و چاره اندیشی نسبت به معضلات چند لایه، با تشریک مساعی و رایزنی های تنگاتنگ بین دو وزارتخانه، بتوانیم همکاری های وزارت دفاع را همطراز با دیگر مناسبات جمهوری اسلامی ایران با تمامی کشورهای مختلف در اروپا و آفریقا، آسیا و آسیای میانه در پرتو شرایط پسا برجام ارتقاء بخشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مغز متفکر ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    ایرباس 330 تانکر سوخترسان لدفن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس