کد خبر 573354
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

فرماندهی عملیات مشترک در عراق اعلام کرد که منطقه الوردیه واقع در غرب الرمادی مرکز استان الانبار پس از بیرون راندن عناصر داعش، آزاد شده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المیادین، فرماندهی عملیات مشترک در عراق اعلام کرد که منطقه الوردیه واقع در غرب الرمادی مرکز استان الانبار از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد شده است.

صبح امروز «ابراهیم دبعون» فرمانده نیروهای الجزیره (یکی از تشکیلات ارتش عراق) در الانبار گفت که گردان هفتم ارتش و جنگجویان قبیله‌ای توانسته‌اند منطقه «جبه» و روستای مجاور آن «العدوسیه» واقع در «جزیره البغدادی» در شمال ناحیه البغدادی (90 کیلومتری غرب الرمادی) را آزاد کنند.

طبق اعلام این فرمانده نظامی، جبه و العدوسیه برای داعش از اهمیت خاصی برخوردا است؛ چرا که این مناطق نقطه عبور رودخانه الفرات را تشکیل می‌دهند و این گروه تروریستی از این مناطق برای گلوله‌باران منطقه البغدادی و نیروهای امنیتی مستقر در آن استفاده می‌دهد.

از سوی دیگر، سرهنگ «فاروق الجغیفی» از مسئولان نظامی شهرستان «حدیثه» در استان الانبار اعلام کرد، نیروهای عراقی و نیروهای عشایر توانسته‌اند دو تن از انتحاری‌های داعش را که تلاش می‌کردند به ناحیه «بروانه» در حدیثه (160 کیلومتری غرب الرمادی) نفوذ کنند، به قتل برسانند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس