کد خبر 573178
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

حدود یک سال از زمان معرفی گلکسی نوت 5 از سوی سامسونگ می‌گذرد و در همین راستا کم‌کم شاهد درز اطلاعاتی پیرامون جانشین این محصول هستیم. در همین ارتباط منابع نزدیک به سامسونگ گزارش داده‌اند که گلکسی نوت 6 در تاریخ 25 مردادماه رونمایی خواهد شد.

  به گزارش مشرق، بر اساس ادعای لودهنده معروف توئیتری @evleaks، سامسونگ مشغول تدارک مراسمی برای رونمایی از گلکسی نوت 6 در تاریخ 25 مردادماه است. وی همچنین مدعی است که این پرچم‌دار سامسونگ ظرف یک هفته پس از معرفی راهی بازار ایالات متحده خواهد شد و کمی بعد از آن هم فروش جهانی نوت 6 آغاز می‌شود.
 
طبق اطلاعات از پیش درز کرده گلکسی نوت 6 با صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی با وضوح 1440 در 2560 پیکسل و از نوع Super AMOLED عرضه خواهد شد و به چیپست قوی‌تر اسنپ‌دراگون 823 یا اکسینوس 8890 سامسونگ مجهز خواهد شد که عملکرد مشابهی دارند. گلکسی نوت 6 همچنین به 4 گیگابایت رم برای مالتی‌تسکینگ عالی مجهز شده که در سال 2016 آن‌قدرها هم کمیاب نخواهد بود.
 
گلکسی نوت 6 در 25 مرداد رونمایی می‌شود
 
از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌تواند به باتری غول‌آسای 4200 میلی‌آمپر ساعتی، دارا بودن استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی اشاره کرد.

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    همچنین دارای دوربین مادون قرمز هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس