کد خبر 573141
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

بازیگر سریال «چرخ فلک» گفت: مردم ما همه ساله عادت کرده‌اند تا سریال‌های دنباله دار و با یک قصه واحد را دنبال کنند، اما در این سریال اینطور نیست و مخاطب راحت‌تر می‌تواند ۱۵ قسمت را دنبال کند .مثل این است که مخاطب ۱۵ سریال یا فیلم را می‌بیند و اگر به عبارتی این اپیزودها را به هم وصل کنند،فیلم سینمایی خواهد شد.

به گزارش مشرق،  «عباس غزالی» بازیگر سریال «چرخ فلک» درباره حضورش در این سریال گفت:‌ بازی‌ام در این سریال به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد و بهرام عظیم پور به پایان رسیده است.

وی ادامه داد:‌«چرخ فلک» در 15 اپیزود ساخته شده و هر قصه شامل دو قسمت است و بازیگران مخصوص به خود دارد.نقشی که در این سریال بازی می‌کنم برایم بسیار متفاوت بود و ویژگی و شکل و شمایل این نقش همیشه برایم جذاب بود و دوست داشتم تا این فرم را نیز تجربه کنم.امیدوارم اپیزود قابل قبولی شده باشد و این موضوع می‌تواند برگرفته از خصیصه‌های سهراب باشد و هم می‌تواند به گریم او مرتبط باشد.

بازیگر سریال «مادرانه» افزود: تا به حال تجربه همکاری با عزیزا... حمیدنژاد را نداشتم و از این بابت بسیار خوشحالم که با کارگردانی همکاری کردم که بیشتر آثارش را در سینما ساخته است. همیشه طرفدار آثار درخشان ایشان در سینما بوده‌ام.از طرفی همان زمان که سریال «چرخ فلک» کلید خورد،نقشی در گروه دیگر همین سریال به کارگردانی بهرام عظیم پور به من پیشنهاد شد، اما به دلایلی نپذیرفتم.

این بازیگر با اشاره به نقش خود در این سریال گفت: در «چرخ فلک» نقش فردی را بازی می‌کنم که تکلیفش با خودش روشن است،وی فردی تحصیلکرده است که از زندگی قطع امید کرده است.بازیگر نقش مقابلم فتانه ملک محمدی است که تا به هر حال تجربه حضور در تلویزیون را نداشته،وی بازیگر توانمندی است و نقش‌شان را به خوبی درک کردند.

غزالی ادامه داد: نکته‌ای که در اپیزودهای این سریال بسیار ارزشمند است، نگاه انسان دوستانه افراد به یکدیگر است. قصه‌های «چرخ فلک» اجتماعی است و از دل جامعه بیرون می‌آید و به گونه‌ای درباره مهربان بودن با یکدیگر است. معتقدم علیرضا طالب‌زاده فیلم‌نامه محکمی را به نگارش درآورده‌ که پیام‌های عمیقی را به همراه دارد.

وی درباره تناسب این سریال با ماه رمضان نیز گفت:‌ فضای ماه مبارک رمضان در این سریال دیده نمی‌شود مثل(سفره افطار و ...)،‌ اما پیام‌هایی که در آن نهفته است، اصل داستان است که به ماه پر برکت رمضان بی ربط نیست. چراکه هر کدام از ما در این ماه سعی داریم تا باطن‌مان را نو کنیم و به این دست سریال‌ها احتیاج داریم.مردم ما همه ساله عادت کرده‌اند تا سریال‌های دنباله دار و با یک قصه واحد را دنبال کنند، اما در این سریال اینطور نیست و مخاطب راحت‌تر می‌تواند 15 قسمت را دنبال کند .مثل این است که مخاطب 15 سریال یا فیلم را می‌بیند و اگر به عبارتی این اپیزودها را به هم وصل کنند،فیلم سینمایی خواهد شد.به نظرم چنین اتفاقی خوب است و کارگردان مجموعه طی اقدامی بازیگرانی که مدتی در تلویزیون حضور نداشتند را دور هم جمع کرده است.

این بازیگر درباره شباهت این سریال با «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» نیز گفت:‌با تمام احترامی که برای همکارانم قائلم، برخی مواقع پیام برخی سریال‌ها به شعار و نصیحت تبدیل می‌شود و امروزه تماشاگر در مقابل این واقعه گارد می‌گیرد و نمی‌تواند آن را بپذیرد،اما اگر همین موضوع را با زبان درام و نمایش در دل قصه بیان کنیم،تاثیری دو چندان خواهد داشت.

وی درباره اینکه آیا این سریال گزینه ماه رمضان خواهد بود یا نه،نیز بیان داشت: آنطور که شنیدم سریال‌های ماه رمضان تا لحظه آخر مشخص نیستند، اما اعلام شده که فقط دو سریال در ماه رمضان خواهیم داشت.باز هم بستگی به نظر مدیران دارد اما من فکر می‌کنم که پخش «چرخ فلک» در ماه رمضان خواهد بود.

بازیگر سریال «رستگاران» ادامه داد:‌با وجود اینکه تنها در یک اپیزود از این مجموعه حضور دارم فکر می‌کنم ارتباط خوبی با مخاطب برقرار خواهد کرد.

وی درباره سایر فعالیت‌هایش نیز گفت:در این مدت دو فیلم سینمایی آماده اکران دارم،«دلبری» از سه روز دیگر اکران خواهد شد. همچنین «قیچی» نیز به کارگردانی کریم لک زاده در تابستان اکران خواهد شد.همچنین در سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار نقشی پیشنهاد شد که به دلیل تشابه با نقشی که در «مادرانه»‌ ایفا کرده بودم،آنرا نپذیرفتم تا برای خودم و مخاطب به تکرار نیفتم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس