کد خبر 573078
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

سرمربی تیم ذوب آهن گفت:کاش بازی ما با استقلال خوزستان پخش می شد و همه می دیدند چطور قبل از گل خوردن جنگیدیم و چه فرصت هایی را گل نکردیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی درباره انتقادات صورت گرفته از خود پس از شکست مقابل استقلال خوزستان از سوی پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: نمی دانم چه بگویم. واقعا ناراحتم. پرسپولیس، جام را ناباورانه از دست داد و می دانم الان از دست ما هم ناراحتند.

وی ادامه داد: شرمنده هواداران پرسپولیس شدیم.واقعا چه می توانم بگویم چون هر چیزی بگویم فایده ای ندارد و کار از کار گذشته است.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: کاش بازی ما با استقلال خوزستان پخش می شد و همه می دیدند چطور قبل از گل خوردن جنگیدیم و چه فرصت هایی را گل نکردیم. خدا می داند در اهواز چه جوی بود. تا قبل گل خوردن بهتر بودیم بعد همه چیز خراب شد.

گل محمدی افزود: در اتوبوس بودیم که شیشه اتوبوس را خرد کردند. شرایط دشواری بود که من شخصا ندیده بودم. نمی دانم چرا اینگونه با ذوب آهن برخورد شد.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    لنگیا عادت دارن همه چیزو بندازن گردن دیگران جدی نگیرید
  • علی ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    هر تیمی به پرسپولیس میرسد خودش را میکشد ولی توقع حداقلی ما این بود با تمام سرمایه اش بازی میکرد البته نمایش سه کارته شدن سه بازیکن ذوب اهن سر جایش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس