کد خبر 572730
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

سرمربی پرسپولیس تیم استقلال خوزستان را شایسته قهرمانی در لیگ برتر دانست.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی با راه‌آهن اظهار داشت: از شما خبرنگاران که در این نشست حضور دارید، تشکر می‌کنم و می‌دانم که از بازی های پرسپولیس در این فصل لذت بردید. به تیم استقلال خوزستان هم تبریک می‌گویم. این تیم استحقاق قهرمانی را داشت. ما قهرمانی را با استقلال خوزستان تقسیم کردیم و شرمنده هواداران‌مان شدیم و از این بابت متاسفم.

وی افزود: بعد از اینکه پنالتی را گل کردیم موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما بازیکنان در زدن ضربات آخر عجول بودند و نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. در کل نیمه دوم و ایجاد موقعیت موفق بودیم و همانطور که گفتم استرس و فشار زیاد باعث شد موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشود و در همین شرایط بود که اشتباه‌ کردیم و دروازه‌مان باز شد.

برانکو با تمجید دوباره از خبرنگاران یادآور شد: خوشحالم که شما بازی‌های ما را دنبال کردید و از عملکرد ما رضایت دارید. فردا ساعت 11 در یک نشست خبری به همه سوال‌های شما پاسخ خواهم داد و می‌توانید در مورد همه چیز سوال کنید. در اینجا لازم می‌دانم که از طاهری و مدیریت باشگاه تشکر کنم. قبلا بیشتر از همه از بازیکنان تشکر می‌کنم که واقعا فصل درخشانی را به وجود آوردند. در این راه شما هم به ما کمک کردید و هواداران هم نقش عمده‌ای داشتند. نتایج امسال‌مان دلگرمی شد برای آینده بهتری که در پیش خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در این بازی نتوانست در ایجاد موقعیت موفق باشد، گفت: همانطور که گفتم فرصت‌های زیادی از دست دادیم و تحمل این مسئله سخت بود. خودتان بهتر دیدید بازیکنان راه‌آهن در طول 90 دقیقه در 18 قدم خودشان حبس بودند و ما هر کاری کردیم تا سریع باشیم و با پاس‌های دقیق و کوتاه موقعیت ایجاد کنیم. طبیعی بود در این شرایط، سخت می‌شود 2 گل به حریف زد. باز هم من اعتقاد دارم اگر بعد از گل دوم عالیشاه آن فرصت گل را از دست نمی‌داد شرایط می‌توانست فرق کند. تا پایان بازی نهایت تلاش‌مان را انجام دادیم اما شانسی که باید داشته باشیم را نداشتیم.

وی در خصوص تعویض دیرهنگام احمد نورالهی و عملکرد بازیکنان خارجی تیمش در این فصل عنوان کرد: من عادت ندارم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم. ضمن اینکه ما برحسب شرایط تغییرات را ایجاد می‌کنیم. حالا چه با آمدن بنگستون و چه با آمدن نورالهی مهم این است که چه راهکاری ارائه دهیم. در مورد بازیکن خارجی باید بگویم که آنها یکسری مشکلات در این فصل داشتند. لوکا ماریچ دیر به جمع ما ملحق شد و مدت زیادی را مصدوم بود. این مشکل را مایکل اومانیا هم داشت. لوبانف نیز نیم‌فصل دوم به جمع ما آمد و بنگستون هم روزهای خیلی خوب داشت و هم روز بد. برای اینکه برای فصل بعد تصمیم درستی برای کل نفرات تیم‌مان بگیریم همه چیز را آنالیز کرده و یک تصمیم مناسب اتخاذ خواهیم کرد.

برانکو در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود عملکرد ضعیف دروازه‌بان پرسپولیس باعث شد که این تیم نتواند قهرمان لیگ شود، گفت: همانطور که گفتم در مورد بازیکن خاصی صحبت نمی‌کنم، قبول دارم ما امسال گل‌های زیادی خوردیم، به طور مثال در بازی با گسترش فولاد موقعیتی به حریف ندادیم اما 2 گل دریافت کردیم. در بازی با نفت روی 2 اشتباه گل خوردیم. به هر حال این شرایطی است که در فوتبال پیش می‌آید و ما باید برای آینده‌مان روی خط دفاع تصمیمات درستی بگیریم که خیلی مهم است اول گل نخوریم و بعد به گل برسیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    قهرمانی را با استقلال خوزستان تقسیم کردید ؟ واقعآ ....؟! اونوقت چرا نصف جام را به شما ندادند ....؟! معلوم شد بیخودی لقب پروفسور بهت نداند ......!!
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    برانکو مربی لحظه ها و بازی ها حساس نیست - بر خلاف کیروش که استاد بازی های حساس است - برانکو مثل مربی آرسنال هستش - پرسپولیس اگر می خواد با این مربی به نتیجه برسد نباید بگذارد کار به بازی های حساس بکشد - مربی نیست که بتواند تیم را در بازی های حساس موفق بیرون بیاورد - البته زمانی که در تیم ملی هم بود همین طوری بود
  • ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    اتفاقآ قرار شده فردا پروفسور برانکو و جناب خوردبین و کاپیتان سرخها فردا به فرودگاه مهر آباد بروند و نصف جام قهرمانی را که استقلالی های اهواز میفرستند تحویل بگیرند و با اسکورت به سازمان لیگ و سپس باشگاه پرسپولیس ببرند !
  • هادي ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    اصلاً مقصر اصلي توپ و زمين داور بودند و اينكه داور بيشتر از يك پنالتي براي شما نگرفت لااقل بايد4پنالتي ميگرفت الحق در اين بازي ظلم آشكاري در حق پرسپوليس صورت گرفت كه از چشم بقيه دور ماند.
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    فک کنم قرار گذاشتن استقلالیا جامو بگیرن اینا هم هورا بکشن:)) هورااااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس