کد خبر 572407
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

در میانه‌های نیمه اول بازی با گسترش فولاد اتفاق جالبی روی سکوهای هواداران پرسپولیس رخ داد.

به گزارش مشرق، در میانه‌های نیمه اول بازی با گسترش فولاد اتفاق جالبی روی سکوهای هواداران پرسپولیس رخ داد.

در آن زمان و در شرایطی که بازی با نتیجه مساوی بدون گل در جریان بود، ناگهان تعدادی از هواداران از روی عمد هلهله به پا کردند تا به بازیکنان القا کنند که استقلال در بازی همزمان گل خورده است.

این کار آنها با اعتراض شدید سایر پرسپولیسی‌ها همراه شد. این گروه دوم عقیده داشتند چنین حرکاتی به جای اقزایش روحیه، فقط تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد و باعث می‌شود آنها بازی را شل بگیرند. گفتنی است چنین رفتار غلطی چند بار هم در بازی با نفت از سوی تعدادی از هواداران پرسپولیس سر زد و برای لحظاتی همه را به اشتباه انداخت.

این اتفاق بیش از هر چیز دیگری یادآور حوادث تلخ رخ داده در بازی پایانی لیگ چهاردهم است؛ جایی که هواداران تراکتورسازی گمان کردند سپاهان در دقایق پایانی دو گل خورده و آنها با وجود تساوی برابر نفت، قهرمان لیگ برتر شده‌اند.

معمای اتفاقات آن روز تبریز هیچوقت حل نشد و کسی نفهمید مقصر واقعی کیست. با این حال این احتمال نیز وجود دارد که سهل‌انگاری و تصمیم اشتباه برخی از هواداران موجب متشنج شدن فضا شده باشد.

از این اتفاقات در هفته‌های پایانی زیاد رخ می‌دهد و گاهی ممکن است به دلیل ازدحام جمعیت، کنترل اوضاع و اثبات حقیقت غیرممکن شود. به هر حال انتظار می‌رود خود هواداران در مسابقات هفته آخر کمی خویشتندار باشند و هر مطلبی را بدون تحقیق باور نکنند.
منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس