سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: این دیدار یکی از بازی های بزرگ و پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها در آسیا است.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم راه‌آهن در نشست خبری خود اظهار داشت: این دیدار یکی از بازی‌های بزرگ و پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها در آسیا است. اگر به 3 هفته قبل برگردیم همه فکر می‌کردند ما سقوط می‌کنیم اما فردا شانس بزرگی داریم که تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی تیم راه‌آهن در نشست خبری خود ادامه داد: بازیکنانم می‌دانند که ما ۲۹ بازی انجام دادیم و اگر بازی فردا را ببریم در لیگ برتر باقی می‌مانیم. پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است و همانطور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم این تیم از بهترین‌های آسیاست. من قبل از اینکه به ایران بیایم پرسپولیس را می‌شناختم و حالا هم که در اینترنت جست وجو کردم باز هم متوجه شدم که پرسپولیس تیم بزرگی است.

وی ادامه داد: وقتی برای خوردن قهوه به خیابان‌ها می‌روم همه از پرسپولیس صحبت می‌کنند، فکر می‌کنم اکثر تماشاگران فوتبال ایران طرفدار پرسپولیس هستند اما از یک مسئله تعجب می‌کنم اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌هایشان گفته‌اند ما ۱۰-۱۵ یا ۲۰ گل به راه‌آهن می‌زنیم، این فوتبال است نه بسکتبال، تیم من بازیکنان خوبی دارد و امکان ندارد چنین تعداد گلی بخوریم. ما فردا نشان می‌دهیم که چه بازیکنان خوبی داریم. مشکل راه‌آهن هم من نبودم زیرا از زمانی که من آمدم امتیازات خوبی این تیم گرفته است.

سرمربی راه آهن در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: نکته‌ای که می‌دانم این است که از نظر روانشناسی ورزشی وقتی تیمی می‌گوید ۱۰-۱۵ گل می‌زند معلوم است که ترسیده و ممکن است که فردا مساوی کند و ببازد که در آن صورت قهرمان نمی‌شود. این صحبت ها نشان می‌دهد آنها از ما ترسیده‌اند. این مسئله بر می‌گردد به روانشناسی ورزشی. پرسپولیس اگر مقابل نفت برنده می‌شد قهرمان می‌شدند اما این اتفاق نیفتاد و حالا این صحبت‌ها مطرح می‌شود. برای شما مثالی می‌زنم، در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل فکر می‌کرد می‌تواند به فینال برود و تبلیغات زیادی هم روی این مسئله انجام داد اما ۷ گل از آلمان خوردند و باختند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن افزود: بازیکنان و کادر فنی راه‌آهن آدم‌های منطقی هستند و ما می‌دانیم که پرسپولیس تیم بسیار خوب و بزرگی است، یک مسئله دیگر تماشاگران هستند که هواداران پرسپولیس نسبت به ما برتری بسیار زیادی دارند.

وی ادامه داد: من الان می‌خواهم یک نکته بسیار مهم را بگویم اینکه تیم راه‌آهن قبل از حضور من در ۱۶ بازی فقط ۲ گل زده بود وقتی من به تیم آمدم راه‌آهن این شرایط را داشت و به خاطر نزدن گل بازیکنان اعتماد به نفسشان را از دست داده بودند اما با حضور من راه‌آهن گل‌های زیادی را به ثمر رساند. ضمن اینکه توجه داشته باشید زدن ۲ گل در ۱۶ بازی می‌تواند یک رکورد منفی جهانی باشد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه نشست خبری خود افزود: من در چشم بازیکنانم اعتماد به نفس را می‌بینم، آنها از ۳ بازی قبل ۶ امتیاز گرفته‌اند ما همچنین توانسته‌ایم از ذوب‌آهن یک امتیاز بگیریم و فقط به استقلال خوزستان باختیم آنهم در حالیکه این تیم ۵ بازی گل نخورده بود و ما به آنها گل زدیم، من به لیگ انگلیس بر می‌گردم که کسی فکر نمی‌کرد لسترسیتی قهرمان شود، همه فکر می‌کردند این تیم سقوط می‌کند اما قهرمان شد، کسی هم نمی‌داند فردا چه نتیجه‌ای به دست می‌آید.

سرمربی راه‌آهن درباره اینکه عنوان کرده پرسپولیس از راه‌آهن می‌ترسد و اینکه راه‌آهن شانس کمی برای بقا در لیگ برتر دارد، اظهارداشت: من نمی‌گویم پرسپولیس از ما می‌ترسد، آنها می‌ترسند جام را از دست بدهند ممکن است این تیم 2 بر صفر برنده شود اما قهرمان نشود.

وی در مورد شانس بقای راه‌آهن در لیگ برتر گفت: با توجه به بازی سخت ملوان با سیاه جامگان، اگر ما پرسپولیس را شکست بدهیم در لیگ برتر ماندگار خواهیم شد.

وی در مورد اینکه فصل آینده در راه‌آهن می‌ماند یا خیر، گفت: در این نشست فقط در مورد بازی فردا صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم نداریم اما عباس‌زاده یک مقدار مشکل قلبی دارد و ابراهیم کریمی هم مصدوم است.

به گزارش فارس، یکی از خبرنگاران در مورد اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس مثل رامین رضاییان گفته است امیدواریم راه‌آهن با تمام قدرت بازی کند و کسی راه‌آهن را تحقیر نکرده، پرسید که مهدی یکتا مدیر رسانه‌ای راه‌آهن گفت که یکی از بازیکنان پرسپولیس روز گذشته گفته بود که شاید 10 گل به راه‌آهن بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه صحبت‌های خود درباره ارزیابی‌اش از بازی فردا اظهارداشت: برای شما مثالی می‌زنم در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2010 زمانی که من و اوتوره هاگل در تیم ملی یونان بودیم در بازی مقدماتی مقابل اوکراین در آتن صفر صفر مساوی کردیم آن هم در حالی که شوچنکو در اوکراین بازی می‌کرد. وقتی که به اوکراین رفتیم همه فکر می‌کردند 3 گل یونان از اوکراین می‌خورد اما ما یک بر صفر بردیم؛ یک نکته مهم اینکه اگر ما 10 بار با پرسپولیس بازی کنیم 9 بار پرسپولیس برنده می‌شود اما فردا فقط یک بازی انجام می‌شود و شرایط فرق می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس