کد خبر 571337
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

«ثریا چرخچی»، مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی با صدور حکمی از سوی محمد ابراهیم امین از سمت خود به صورت شبانه عزل و طی مراسمی، امروز به صورت رسمی تودیع شده است.

واکنش چکشی رئیس بیمه مرکزی به انتشار فیش‌هابه گزارش مشرق، "ثریا چرخچی"، مدیر کل توسعه سرمایه  انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی با صدور حکمی از سوی "محمد ابراهیم امین" از سمت خود به صورت شبانه عزل و طی مراسمی، امروز به صورت رسمی تودیع شده است.

 
رئیس کل بیمه مرکزی در عین حال، طی حکم دیگری "محمد حسین فلاحتکار"را به سمت سرپرست جدید اداره کل توسعه سرمایه  انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی منصوب ساخته که از همین رو نامبرده نیز در این مراسم معارفه شده است.
 
"ثریاچرخچی"، مدیر کل پیشین توسعه سرمایه  انسانی و پشتیبانی  بیمه مرکزی در بیستم شهریورماه سال 92 از سوی  محمد ابراهیم امین به این سمت گمارده شده بود.
 
 تا اینجا، هنوز از علت قطعی عزل نامبرده اطلاع دقیقی در دست نیست، اما یک احتمال وجود دارد که با انتشار فیش های حقوقی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی در فضای رسانه‌ای کشور،اعتماد محمد ابراهیم امین به تیم مدیریتی میانی فرو کاسته و در صدد ترمیم مدیران طبقه متوسط سازمان تحت امر خود برآمده باشد.
 
البته، پس از انتشار فیش حقوقی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی،"علی طیب نیا" وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور بررسی موضوع دریافت حقوق چندین میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی را صادر کرده تا در صورت اثبات صحت خبر، ضمن اصلاح پرداخت‌ها با تخلفات احتمالی هم برخورد شود.

منبع: تهران پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس