کد خبر 571326
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

وزنه‌بردار سنگین وزن تیم ملی گفت: هدف من در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برزیل کسب مدال طلاست و تمام تلاش خودر ا برای دستیابی به این مدال انجام می‌دهم.

به گزارش مشرق، بهداد سلیمی اظهار داشت: تنها هدف من در المپیک 2016 ریو کسب مدال طلاست و دوست دارم با دیگر افتخار المپیک لندن را در ریو تکرار کنم و در این زمینه تمرینات سنگینی را برای رسیدن به هدفم انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه هنوز آسیب دیدگی‌ام به طور کامل برطرف نشده است، افزود: پزشکان تیم ملی از وضعیت جسمانی‌ام رضایت کامل دارند و امیدوارم بتوانم در مسابقات المپیک دل میلیون‌ها هوادار ایرانی را خوشحال کنم و بار دیگر پرچم پرافتخار کشورم را به احتزاز در بیاورم.

وزنه‌بردار سنگین وزن تیم ملی گفت: از چهارم فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کردم و هم‌اکنون نیز به مرز آمادگی نسبی در اردوی اردبیل رسیده ام و وضعیت تمرینات اردو در اردبیل بسیار رضایت بخش است.

سلیمی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای شکستن رکورد المپیک و کسب مدال طلا به کار گرفته ام و رفته رفته درصدد هستم رکورد ایده آل خود را در اردوی اردبیل ثبت کنم و در این زمینه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری آقا انوشیروانی تمرینات ویژه ای را برایم تدارک دیده است.

وی افزود: استقبال مردم اردبیل از وزنه برداران تیم ملی بسیار باشکوه بود و من از اینکه در این اردو شرکت دارم سیار خوشحال هستم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس