کد خبر 571317
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

هافبک جوان تیم فوتبال بنفیکا با عقد قراردادی به جمع سرخپوشان مونیخی پیوست.

به گزارش مشرق، باشگاه بایرن مونیخ خبر به خدمت گرفتن رناتو سانچس، هافبک پرتغالی بنفیکا را به‌طور رسمی اعلام کرد. براساس اعلام رسانه‌ها قرارداد این بازیکن با قهرمان بوندس‌لیگای آلمان پنج ساله و به ارزش 35 میلیون یوروست.

پیش از این رسانه‌های پرتغالی گزارش داده بودند که منچستریونایتد رناتو سانچس را که مورد توجه رئال مادرید هم بود، در پایان فصل جاری به‌خدمت خواهد گرفت.

این بازیکن 18 ساله که بازی‌های تأثیرگذاری را در این فصل از خود به نمایش گذاشته است، در فصل جاری 33 بازی در رقابت‌های مختلف برای بنفیکا انجام داده و دو گل هم به‌ثمر رسانده است.

روز شلوغ نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ ادامه دارد و آن ها بلافاصله پس از رناتو سانچز، خبر پیوستن متس هوملس به بایرن مونیخ را اعلام کرده اند.

هر دو باشگاه بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند اعلام کرده اند که متس هوملس 27 ساله، فصل آینده در مونیخ توپ خواهد زد. 

کارل هاینس رومنیگه در این باره گفت: رناتو هافبکی پرتحرک، جنگنده و تکنیکی است و با وجود او خط میانی بایرن مونیخ قوی‌تر می‌شود.

وی درمورد خرید دیگر باواریایی‌ها هم اظهار داشت: متس بهترین مدافع میانی جهان است و با داشتن او کیفیت تیمی ما بهتر خواهد شد.

هوملس در سن شش سالگی فوتبالش را از باشگاه بایرن مونیخ آغاز کرد. او از سال 2006 فوتبال حرفه‌ای‌اش را از تیم دوم بایرن مونیخ شروع کرد و یک سال پس از آن به تیم اصلی بایرن مونیخ راه یافت. هوملس که در جمع باواریایی‌ها تنها یک بازی انجام داد، بین سال‌های 2008 تا 2009 به‌طور قرضی به بورسیا دورتموند پیوست و پس از آن با قراردادی رسمی در این تیم ماندگار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس