کد خبر 571268
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تأکید کرد که حضور هافبک تراکتورسازی در بازی با استقلال قانونی بوده است.

به گزارش مشرق، پس از دیدار استقلال - تراکتورسازی تبریز، شایعاتی به‌وجود آمد مبنی بر اینکه مهدی کیانی با در نظر گرفتن جمع اخطارهایش در گسترش فولاد و تراکتورسازی، محروم بوده و نمی‌توانسته در بازی مقابل استقلال تیم خود را همراهی کند.

هوشنگ نصیرزاده، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مهدی کیانی در حالی که یک اخطار در پرونده خود در زمان حضورش در گسترش فولاد داشته به تراکتورسازی منتقل شده است. برخی محاسبات مبنی بر این بود که این دو اخطار باید در نظر گرفته می‌شد و از حضور وی در بازی با استقلال جلوگیری می‌کردند.

وی افزود: مطابق ماده 11 قانون نقل‌وانتقالات که مصوب سال 93 است، فقط محرومیت‌های بازیکنان در صورت نقل‌وانتقال بازیکن به باشگاه دیگر منتقل می‌شود. کارت‌های زرد دریافتی، پس از عضویت در باشگاه بعدی، انتقال داده نخواهد شد. همین عبارت در بند 11 ماده 13 آیین‌نامه انضباطی هم آمده است و با وجود اینکه مهدی کیانی با یک اخطار از پیش دریافت شده در باشگاه گسترش فولاد به تیم تراکتورسازی منتقل شده است، قانون‌گذار اجازه داده که اخطار او در گسترش فولاد به‌طور کامل منتفی شود. همین ماده‌ها در آیین‌نامه نقل‌وانتقالات و انضباطی فیفا نیز وجود دارد که در آیین‌نامه‌های داخلی ما شبیه‌سازی شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس