کد خبر 571162
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

یک رسانه کویتی از حضور سفیر رژیم سعودی در نشست اخیر عناصر ضد انقلاب و مزدوران مرتبط با بیگانگان در کشور کویت پرده برداشت.

به گزارش مشرق، الرای نوشت این نشست (ضد انقلاب و مزدوران بیگانگان) روز سه شنبه سوم می (چهاردهم اردیبهشت) با عنوان ... با حضور دوخی  الحصبان معاون دبیرکل اتحادیه وکلای عرب و مشارکت برخی فعالان و شخصیت‌های سیاسی عربی از جمله علی الدقباسی و بدرالداهوم نمایندگان سابق پارلمان کویت و عبدالعزیز الفایز سفیر عربستان سعودی در کویت برگزار شد.
 
شرکت سفیر عربستان در نشست عناصر ضد انقلاب بار دیگر بر عمق کینه‌توزی و خصومت‌ورزی رژیم آل سعود با انقلاب اسلامی و مردم ایران تاکید کرد.
 
حکومت سعودی که ماجراجویی‌های نظامی ویرانگرش در کشورهای اسلامی منطقه چیزی جز شکست و سرخوردگی برایش نداشته است، در ادامه تحرکات خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای جلوگیری از بازگشت امنیت و ثبات به منطقه در راستای سیاست‌های خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی، نشست فتنه‌افکنانه‌ای را در کویت با حضور 300 نفر از شخصیت‌های مزدور وابسته به خود در برخی کشورهای عربی برگزار کرد.
سفیر عربستان در کویت میهمان ویژه نشست عناصر ضد انقلاب +عکس

عبدالعزیز الفایز سفیر رژیم سعودی در کویت میهمان عناصر ضد انقلاب(سمت چپ)
 
سفیر عربستان در کویت میهمان ویژه نشست عناصر ضد انقلاب +عکس

نکته جالب اینکه در این نشست ضدایرانی، شرکت کنندگان که با دلارهای آل سعود از برخی کشورها دعوت شده‌ بودند تا به جوسازی و اتهام‌زنی علیه جمهوری اسلامی ایران دست بزنند، از جنگ ویرانگر سعودی‌ها و متحدانشان با عنوان ادعایی توفان قاطعیت حمایت کردند.
 
سخنرانان در این نشست ضدایرانی، اشغالگری رژیم صهیونیستی از جمله اشغال فلسطین را کم‌اهمیت خواندند و خواستار مقابله با ایرانی شدند که مهمترین حامی ملت و مقاومت ملت فلسطین و آزادی‌خواهان جهان است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اهوازی ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    حالا این آشغال هایی که در این نشست بودند چه کسانی بودند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس