مدیرکل درمان بنیاد شهید و ایثارگران از تکمیل سیر درمانی جمعی از جانبازان و ایثارگران تحت نظر تیم پزشکی از دو کشور ایتالیا و کانادا در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ایرج عربی درباره سیر درمانی جمعی از جانبازان و ایثارگران در بیمارستان خاتم الانبیا (ص)، گفت: با توجه به سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بر اساس استراتژی هدف گذاری شده در درمان گروه هدف، دعوت از اساتید به نام بین‌المللی در برنامه‌های جاری معاونت بهداشت و درمان بنیاد پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیرکل درمان بنیاد شهید و ایثارگران افزود: ویزیت و عمل جراحی جانبازان و خانواده معظم شهدا توسط تیم پزشکی پروفسور «هادرفدریکو» و «آقاخانی» متخصصین داخلی، مغز و اعصاب و فوق تخصص «اپی لپسی» از کشور کانادا از تاریخ 29 فروردین سال جاری تا سوم اردیبهشت ماه انجام پذیرفت.

وی افزود: در این دوره زمانی 41 نفر به‌صورت سرپایی ویزیت، چهار نفر مورد عمل جراحی و در مجموع 64 نفر از خانواده‌های شهدا و جانبازان مورد عمل، ویزیت و مشاوره درمانی قرار گرفتند.

عربی ادامه داد: ویزیت و عمل جراحی جانبازان و خانواده‌های شهدا توسط پروفسور صدیق از کشور ایتالیا و تیم پزشکی ایرانی از روز 28 فروردین ماه سال جاری تا اول اردیبهشت‌ماه جاری در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) انجام شد. در این دوره زمانی 29 نفر به صورت سرپایی ویزیت، هفت نفر مورد عمل جراحی و در مجموع 31 نفر از ایشان مورد عمل، ویزیت و مشاوره قرار گرفتند. البته در همین بازه زمانی کنفرانس علمی آموزشی یک روزه جهت پزشکان توسط اساتید فوق الذکر در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس