کد خبر 570867
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

هفته آخر رقابت های لالیگا می تواند با حادثه های گوناگونی همراه شود.

به گزارش مشرق، بارسلونا و رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا در هفته پایانی تلاش خواهند کرد و سلتاویگو نیز می خواهد رتبه پنجم جدول رده بندی را تصاحب کند. در هفته آخر بعضی بازیکنان سابق این 3 تیم در تیم های مقابلشان به میدان خواهند رفت. بازیکنانی که می توانند سرنوشت را عوض کنند.

گرانادا - بارسلونا

 سرنوشت بارسا و رئال در دست دوست و دشمن

بارسلونا در حالی به دنبال پیروزی در خانه گرانادا است که 2 بازیکن سابقش در ترکیب این تیم توپ می زنند. ایساک کوئنکا و روبن روچینا، 2 بازیکنی هستند که سابقه بازی در بارسلونا را در کارنامه دارند. روچینا در سال 2012 راهی بلکبورن شد و کوئنکا نیز علی رغم بازی برای تیم گواردیولا به علت مصدومیت های گوناگون نتوانست در این تیم خودی نشان دهد.

لاکرونیا - رئال مادرید

 سرنوشت بارسا و رئال در دست دوست و دشمن

علاوه بر مربی لاکرونیا که سابقه بازی در رئال را دارد، لاکرونیا 3 بازیکن نیز در ترکیبش دارد که روزی پیراهن رئال را بر تن داشته اند. ویکتور سانچس، مربی لاکرونیا، سابقه قهرمانی با رئال را در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن در کارنامه دارد. خوان فران، لاوره و پدرو ماسکوئرا، 3 بازیکن دیگری هستند که سابقه حضور در رئال را در کارنامه دارند.

 
اتلتیکو مادرید - سلتاویگو

 سرنوشت بارسا و رئال در دست دوست و دشمن

سلتاویگو در حالی به دنبال کسب رتبه پنجم و راهیابی به رقابت های لیگ اروپا است که آگوستو فرناندس، بازیکن سابق این تیم، اکنون در عضویت اتلتیکو مادرید قرار دارد. فرناندس پس از سپری کردن 3 سال از سلتا راهی ویسنته کالدرون شد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس