کد خبر 570725
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به تنها چیزی که اعضای این تیم فکر می‌کنند بازی با راه آهن است، البته آنها نیم نگاهی هم به بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن دارند.

به گزارش مشرق، کریم باقری درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر الان وضعیت بسیار خوبی داریم. تیم ما پس از یک برد خوب مقابل گسترش فولاد روحیه خوبی گرفته و در حال حاضر سعی می‌کنیم خودمان را آماده رویارویی با راه آهن کنیم.

باقری درباره پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز هم گفت: یک بازی سخت پیش‌روی ما بود اما سربلند از آن بیرون آمدیم. بازی کاملا جنگندگی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم با زدن 4 گل به پیروزی برسیم. البته شکستی که در هفته قبل از آن مقابل نفت متحمل شدیم، کمی ما را از قهرمانی دور کرد اما همین موضوع باعث شد انگیزه بگیریم تا در دیدار مقابل گسترش فولاد گل‌های زیادی بزنیم.

وی در واکنش به اظهارات برخی درباره اینکه داوری‌ها به سود پرسپولیس است گفت: بهتر است درباره مسائل داوری صحبت نکنیم. صحبت کردن درباره داوری‌ها درست نیست. من فکر می‌کنم داوری‌ها به سود یک تیم خاص نبوده است. شما نمی‌توانید تیمی را پیدا کنید که داوری به سودش نبوده یا از داوری زیان ندیده باشد. بالاخره همان طور که ما مربیان اشتباه می‌کنیم، داوران هم اشتباه می‌کنند و برخی تیم‌ها از آن متضرر می‌شوند و برخی دیگر سود می‌برند. بهتر است اگر اعتراضی به داوری داریم، آن را از طریق قانونی و از طریق باشگاه پیگیری کنیم. مربیان و بازیکنان نباید درباره داوران صحبت کنند. باید فرهنگ ما به گونه‌ای شود که شأن داوران حفظ شود.

باقری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم. در حال حاضر با استقلال خوزستان هم‌امتیاز هستیم و به تنها چیزی که فکر می‌کنیم پیروزی برابر راه آهن است. البته نیم نگاهی هم به دیداراستقلال خوزستان و ذوب آهن داریم زیرا اگر استقلال خوزستان مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد، ما باید گل‌های بیشتری در بازی با راه آهن بزنیم تا قهرمان شویم.

باقری در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ریاست مهدی تاج بر فدراسیون اشاره کرد و گفت: ابتدا می‌خواهم ریاست تاج را در فدراسیون تبریک بگویم. او تجربه خوبی در فوتبال ایران دارد و مطمئنا مشکلات فوتبال ایران را می‌شناسد. آن چیزی که اهمیت دارد این است که تمام تمرکزش را بر این بگذارد که مشکلات را برطرف کند و با استفاده از یک برنامه درست و هدفمند به پیشرفت فوتبال ایران کمک کند.

او درباره عملکرد کفاشیان هم گفت: درباره عملکرد علی کفاشیان در طی 8 سال ریاستش باید کارشناسان و اهالی فن نظر بدهند. باید عملکرد او به طور دقیق بررسی شود و بعد بگوییم که عملکرد او درست و قابل قبول بوده یا نه.

باقری در پایان اضافه کرد: باید به عبدالله ویسی تبریک بگوییم که تیم جوان و یکدستی را به لیگ برتر آورده و تا به امروز هم تیمش در صدر جدول بوده است. آن‌ها واقعا شایسته تقدیر هستند. تیم آن‌ها را تحسین می‌کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس