کد خبر 570563
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

نجمه خدمتی می گوید که برای کسب نتیجه در المپیک نیاز به اردوهای خارجی است.

به گزارش مشرق، تیرانداز المپیکی تیم ملی در خصوص اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: ما باید به اردوی هانوفر برویم تا بعد از آن در جام جهانی آلمان حضور پیدا کنیم اما فدراسیون برای اعزام پولی ندارد و مشکلات مالی باز هم اردوهای ما را تا مرز لغو شدن برده است.

وی ادامه داد: اردوها در تهران با شرایط خوبی سپری می شود اما ما نیاز به اردوهای خارجی داریم. زمانی تا المپیک باقی نمانده است. لازلو سوچک سرمربی تیم ملی برنامه خوبی برای المپیک دارد اما اردوها و مسابقات برون مرزی اجرایی نمی شود. با این شرایط، آمادگی ما کم می شود. اگر در این مدت به مسابقات اعزام شویم می توانیم آمادگی خود را بالا ببریم.

خدمتی از مسئولان ورزش کشور خواستار کمک شد و گفت: از مسئولانی که می‌توانند ما را برای رسیدن به شرایط آرمانی یاری کنند می خواهم که در این راه کمکمان کنند. ما چیز زیادی نمی خواهیم تنها می خواهیم که به مسابقات اعزام شویم. این در حالیست که رقبای اصلی ما در بیشتر مسابقات حضور پیدا می کنند اما ما باید منتظر باشیم ببینیم کی اعزام می شویم.

تیرانداز المپیکی تیم ملی تفنگ در خصوص مشکلات فشنگ خاطر نشان کرد: مشکل فشنگ که خیلی حاد است. ما شانس حضور در دو رقابت المپیک را داریم اما با این تمرینات شانسمان برای کسب مدال در بخش خفیف کم می‌شود. رقبای ما روزانه نزدیک به 300 شلیک با فشنگ دارند اما ما اکثرا در نزدیکی مسابقات فشنگ داریم.

وی در در خصوص کسب عنوان پنجمی در جام جهانی برزیل گفت: تمام حریف های قدرتمند و المپیکی در رقابت المپیک آزمایشی حضور داشتند. اگر سلاح های ما زودتر به دستمان می رسید و تمرین بیشتری داشتیم شاید نتیجه بهتری می گرفتیم.

دارنده مدال برنز جهان در پایان گفت: امیدوارم مشکلاتمان به زودی حل شود. اگر حمایت شویم نتیجه خوبی می گیریم. نباید بگذاریم که اردوها لغو شوند. هر چه این اتفاق تکرار شود آمادگی ما کمتر می شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس