در پی شهادت مخترع بسیجی "محمد پازوکی" کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مراسم تشییع و خاکسپاری مخترع شهید«محمد پازوکی» را اعلام کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مخترع شهید محمد پازوکی طرودی که در روز 13 اردیبهشت ماه 95 طی عملیات جستجوی پیکر مطهر شهدا در حادثه انفجار مین والمری در ارتفاعات کانی مانگا مجروح شده بود، صبح روز گذشته به شهادت رسید. محمد پازوکی در این انفجار بر اثر اصابت ترکش به سر، بیهوش شده و با سه درجه هوشیاری در کما به سر می‌برد که نهایتا بعد از 5 روز کما، به کاروان شهدای تفحص پیوست. او که به عنوان کارگر نمونه کشوری و از نخبگان استان سمنان معرفی شده است، در دیدار خصوصی کارگران نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دعوت شده بود، اما با وجود اشتیاق بسیار برای شرکت در این دیدار، حضور در عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا را از دست نداد و در ارتفاعات کانی مانگا حاضر شد. این شهید پنجاه و سومین شهید تیم تفحص(جستجوگران نور) است که در عملیات برون مرزی جستجوی پیکر مطهر شهدا و در عراق به شهادت رسید.

در پی شهادت مخترع بسیجی "محمد پازوکی" کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مراسم تشییع و خاکسپاری مخترع شهید"محمد پازوکی" را به شرح زیر اعلام کرد:

مراسم استقبال از پیکر شهید محمد پازوکی، روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه، ساعت 18 در ورودی پلیس راه سرخه

مراسم زیارت عاشورا، روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه، در جوار حرم شهدای گمنام ، ورودی شهر سمنان

مراسم شب وداع، روز یکشنبه19 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سمنان

مراسم تشییع و خاکسپاری، روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 9:30 صبح ،از معراج شهدای سمنان (میدان سعدی) به سمت گلزار شهدای امام زاده یحیی(ع)

مراسم یابود، روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا گلزار شهدای استان سمنان
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس