کد خبر 569425
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

تروریست‌های به اصطلاح میانه‌رو در روزهای اخیر ۲۴۰۰ بار با خمپاره مناطق مسکونی و زیر ساخت‌های شهر حلب را گلوله باران کرده اند و ۱۳۵۰ نفر را به خاک و خون کشانده اند.

 به گزارش مشرق، بیش از دو هفته از حملات خمپاره‌ای و موشکی تروریست‌های مورد حمایت کشورهای غربی علیه مردم بی دفاع شهر حلب می‌گذرد و با وجود اعلام آتش بس از سوی ارتش سوریه، این حملات ادامه دارد.

یک منبع میدانی اعلام کرد: تاکنون عملیات تروریست‌ها برای نفوذ به بخش‌های غربی شهر حلب ناکام مانده است.

وی با بیان این که گروه‌های تروریستی جبهه النصره، ارتش آزاد، جبهة الشامیة و احرارالشام در حمله به غرب شهر حلب مشارکت داشتند، گفت: عناصر تروریستی با برجای گذاشتن اجساد صدها تن از همرزمان خود از منطقه متواری شده‌اند.

این منبع میدانی افزود: در حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها، 150 تن از مردم شهر حلب به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد 90 تن زن و کودک هستند.

وی آمار مجروحان در شهر حلب را بیش از 1200 تن اعلام کرد و افزود: بیش از 800 تن از مجروحان زنان و کودکان بی دفاع هستند.

این منبع میدانی گفت: عناصر تروریستی 2420 مرتبه شهر حلب را با خمپاره و موشک هدف قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: در حالی که مقامات غربی هم به حملات وحشیانه تروریست‌ها علیه مردم بی گناه شهر حلب اعتراف کرده‌اند، برخی رسانه‌های عربی در تلاش هستند عامل درگیری ها نیروهای سوری معرفی کنند.

این منبع میدانی خاطرنشان کرد: این مسئله برای افکار عمومی روشن شده که نخستین بار عناصر تروریستی با حملات وحشیانه به دنبال اشغال بخش‌هایی از شهر حلب بودند.

وی گفت: تروریست‌ها برای رسیدن به اهداف خود مرتکب هر اقدام ضد انسانی می‌شوند و هدف قرار دادن یکی از بیمارستان‌های شهر نمونه‌ای کوچک از آن است.

این منبع میدانی افزود: تحرکات تروریست‌ها فقط به شهر حلب معطوف نمی‌شود و نقض آتش بش در حومه شمالی و جنوبی استان حلب فقط بخشی از جنایت‌های آنان به شمار می‌آید.
{$sepehr_album_39769}

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    یا حسین شهید ....
  • مجید ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    خدایا فریاد و فغان از دست این حرامزاده ها... سفیانی خواهان و سفیانی نسبان اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس