کد خبر 569418
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

ناظر کنفدراسیون آسیا در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش مشرق، علی کاردانی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و هیچ مورد خاصی وجود نداشت. فضایی که بخواهید شخص و یا ارگانی در انتخابات تاثیرگذار باشد را شاهد نبودیم.

وی درمورد اینکه برخی‌ها اعلام کردند انتخابات از فضاهای دیگر تحت تاثیر قرار گرفته گفت: به عنوان ناظر مستقل AFC وظیفه ندارم که تک تک به ارگان‌های مختلف سر بزنم بلکه طبق فضایی که در مجمع ایجاد می‌شود گزارش‌های خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌کنیم و در این مجمع هم اتفاق خاصی نداشتیم.

معاونت بین‌الملل کنفدراسیون آسیا یادآور شد: برخی موارد وجود دارد که باید در اساسنامه فوتبال ایران اصلاح شود و همچون اساسنامه فیفا و AFC تطبیق شود. همچنین در فدراسیون فوتبال ایران باید کمیسیون انتخاباتی تشکیل شود تا برگزاری این انتخابات را برعهده داشته باشد که این موضوع هم در ایران وجود ندارد و باید اصلاح شود.

وی در پایان با تبریک به مهدی تاج خاطرنشان کرد: از آقایان گودرزی و سجادی بخاطر حمایت‌هایشان از فدراسیون ایران تشکر می‌کنم و امیدوارم که ایران بتواند همچنان به عنوان تیم اول قاره آسیا به فعالیتش ادامه بدهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس