کد خبر 569315
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

شرکت WinZip به صورت رسمی نرم افزار خود را وارد فروشگاه ویندوز ۱۰ کرد. این نرم افزار به صورت یونیورسال عرضه شده است و از این پس تمام کاربران رایانه های شخصی، تبلت ها و گوشی‌هایی که از ویندوز ۱۰ برخوردار هستند می توانند از این برنامه کاربردی استفاده نمایند.

 به گزارش مشرق، این نرم افزار فایل‌های حجیم را بر روی رایانه های شخصی، تبلت‌ها و گوشی‌هایی که از ویندوز ۱۰ برخوردار هستند بدون دردسر انتقال می‌دهد. WinZip در تمام دستگاه‌ها عملکردی شبیه به نسخه دسکتاپ را خواهد داشت که این ویژگی بسیار جذاب و کاربردی خواهد.
 
این نرم افزار تا به حال بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است و بهترین گزینه برای محافظت از فایل ها به واسطه رمز گذاری، ذخیره سازی حتی در فضا های ابری و به اشتراک گذاری فایل‌ها می باشد.
 
برخی از ویژگی های WinZip :
  • پشتیبانی کامل از سیستم عامل ویندوز ۱۰ شامل: رایانه های شخصی، تبلت ها و گوشی ها
  • باز کردن فایل های .zip ،RAR ،۷z ،.zipx و ۲۲ دو فرمت دیگر شامل: gz ،.bz ،.ISO ،.CAB ،.B64 ،.BHX ،.BZ ،.BZ2 ،.CAB ،.HQX ،.LHA ،.LHZ ،.MIM ،.TA  ،.TBZ ،.TBZ2 ،.TGZ ،.TZ ،.UU ،.UUE ،.XXو Z.
  • ذخیره کردن فایل ها با فرمت zip. و zipx. و حفاظت محرمانه از آن ها در برابر چشم های کنجکاو، فایل هایی که توسط ایمیل ارسال شده اند، آنلاین اشتراک گذاری شده اند و یا در سیستم ذخیره شده اند به واسطه رمز گذاری درجه نظامی (military-grade)
  • استفاده از دستیار صوتی کرتانا برای فشرده کردن و یا استخراج فایل ها
  • ارسال آسان فایل های حجیم توسط ایمیل با فشرده کردن آن ها به واسطه سرویس تحویل فایل یکپارچه ZipShare
  • امکان کشیدن و رها کردن فایل ها در برنامه برای انجام اعمال مختلف نظیر فشردن، استخراج کردن، رمز گذاری  و …
  • و  بسیاری از امکانات دیگر
نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.

نرم افزار WinZip به صورت یونیورسال به ویندوز ۱۰ آمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس