کد خبر 569162
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

عرضه نسخه Mini یا Lite تلفن‌های هوشمند ترفندی است که شرکت‌ها به کار می برند تا بتوانند مشتریان تازه‌ای را برای مدل ارزان‌تر (و بعضاً کوچک‌تر) از پرچمدارانشان دست و پا کنند. سری گلکسی نوت سامسونگ نیز از گران‌قیمت های بازار به شمار می‌رود و شایعه عرضه نسخه ارزان تر Lite می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این فبلت محبوب باشد.

 به گزارش مشرق، در حالی که از گوشه و کنار خبر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۶ را در حدود ماه جولای یا آگوست (مرداد ماه) به بازار عرضه کند، اخباری نیز از در دست تولید بودن نسخه Lite آن به گوش می رسد. گفته می شود این محصول از لحاظ ابعاد با نمونه اصلی تفاوتی ندارد، اما از جهت مشخصات سخت افزاری ضعیف تر و در نتیجه قیمت آن نیز ارزان تر خواهد بود.
 
نمایشگر ۵.۸ اینچی Super AMOLED این فبلت از رزولوشن full-HD برخوردار خواهد بود و قرار است به جای چیپست معرفی نشده اسنپدراگون ۸۲۳، از چیپست موفق اسنپدراگون ۸۲۰ بهره ببرد.
 
استفاده از چنین پردازشگر قدرتمندی در نسخه Lite، اگر صحت داشته باشد، حرکتی تحسین برانگیز از جانب کره‌ای‌ها خواهد بود، چراکه تمام پرچمداران اندرویدی امسال قدرت پردازشی خود را از SD820 می گیرند. این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که امسال، اکثر قریب به اتفاق موبایل سازها در محصولات میان رده خود از چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده نموده اند. بنابراین Galaxy Note 6 Lite می تواند قدرتمندترین میان رده بازار لقب بگیرد.
 
شایع شده که گلکسی نوت ۶ دارای ۶ یا ۸ گیگابایت رم خواهد بود، اما بعید است نمونه ارزان تر آن بیش از ۴ گیگابایت رم را در خود جای دهد.
 
در شرایطی که هنوز فاصله زیادی تا رونمایی از گلکسی نوت ۶ (و به احتمال فراوان نوت اج ۶) داریم، فعلاً نمی توان با قاطعیت در خصوص نسخه ارزان قیمت تر آن اظهار نظر کرد. باید به انتظار نشست و دید سامسونگ امسال چه برنامه ای برای سری فبلت های محبوبش دارد.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس