رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه قیمت اینترنت موبایل ایران جزو ارزان‌ترین‌هاست، گفت: احتمال تعیین کف قیمت اینترنت برای اپراتورها وجود دارد تا به این واسطه کسب‌وکار ADSL تضمین شود.

به گزارش مشرق، علی اصغر عمیدیان درباره احتمال ورود سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به بحث ساماندهی و تعیین کف قیمت بسته‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل برای پاسخ به اعتراض برخی بازیگران این حوزه، اظهار داشت: تا الان در این موضوع ورود نکرده‌ایم اما احتمال تعیین کف قیمت اینترنت برای اپراتورهای موبایل وجود دارد.

وی تأثیر این تصمیم در گرانی بسته‌های اینترنت را اینگونه توجیه کرد: قطعا کف را طوری وضع نمی‌کنیم که موجب افزایش قیمت‌ها و ایجاد این فضا شود. منظور از کف قیمت ایجاد نواری برای مشخص شدن فضای مانور اپراتورها در قیمت بسته‌های اینترنتی است.

معاون وزیر ارتباطات درباره اینکه چه مشکلی در فضای کنونی رقابت، منجر به ورود شما به بحث ساماندهی بسته‌های اینترنتی شده است؟، گفت: اگر قیمت بسته‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل کمتر از قیمت ADSL شود قطعا کسب‌وکار اینترنت ثابت با مشکل مواجه می‌شود.

او افزود: ما به عنوان رگولاتور باید مراقب فضای اینترنت ثابت هم باشیم و حق نداریم که اجازه از بین رفتن اشتغال در این بخش را بدهیم.

عمیدیان علاوه بر این تصریح کرد: قیمت اینترنت موبایل ایران در سطح بین‌الملل جزو پایین‌ترین تعرفه‌هاست و کشور ما از این منظر در جایگاه سوم قرار دارد زیرا قیمت واقعی را از مشترکان دریافت نمی‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین اگر به فکر ساماندهی وضعیت کنونی نباشیم، بازار کسب‌وکار اینترنت ثابت با مخاطره مواجه می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • آنتی لنگ ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    لا اله الا الله. باز رفتن سراغ اینترنت و زدن جیب مردم..
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    چه قشنگ پيچونده ميگه كف نيست نواره عوض اينكه adsl ها قيمتو كاهش بدن و رقابت كنن ميخوان قيمت اينترنت موبايلو افزايش بدن. اينو نميگه adsl ها دارن سود خالص ميكنن
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    اسممون رو گذاشتیم مسلمون مردم رو به شکل گوسفند میبینن و تصور میکنن که باید به انحا مختلف سلاخیشون کرد خجالت هم نمیشکن، این بازار بازار عرضه و تقاضاست، بهتر نیست دوستان ای دی اس ال هم تعرفه ها رو کاهش بدن تا تو این بازار زنده بمونن؟؟ با خوندن این خبرها احساس میکنم تو زندان هستم و هرروز به یک شکل داره از ما سو استفاده میشه
  • صادق سبزقبا ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    یکی از بزرگترین خیانت ها در حق این مردم بیان مسائل در زبان کیمیت هاست. میگن فلان مقدار نفوذ استفاده فلان داریم. فلان مقدار قیمت ما نسبت کشورهای منطقه (اونم تنها تو همین مورد ک بشه چماقش کرد تو سر مردم مظلوم) مناسبه. هیچکدوم مسئول شیر پاک خورده ای نمیاد از کیفیت حرف بزنه. اهااای اقا یا خانم محترم خونه من دو ساعت تریجیه چند ساعت اج بقیشم نت نداره مرکز شهرمونم هستم. اونوقتیم ک تریجیه مدام افت سرعت و قطعی داره. شرمتان باااد.
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    یعنی سرویس adsl یه هزینه ای داره برای افرادی که ازش استفاده نمیکنن؟ به اندازه کافی خودش گرون هست باید یه هزینه هم به اینترنت موبایل تحمیل کنه؟ پول دستی هم لازم باشه در خدمتیم ها
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    اینترنت در ایران جزو گرانترین هاست برای همشون متاسفم
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    میدونم هر فحشی بدم میره رو غیر انتشارا فقط اینو بگم متاسفم
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    چیزی غیر از تأسف خوردن از دست این مسئولینی که به فکر مردم نیستند و به فکر سود بخش های خاصی هستند از دستمون بر نمیاد
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    خدایاااااااااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس