کد خبر 568130
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

آن چه پیش رو دارید،عکسی است که «محمدحسین» به یادگار با تصویرِ استادِ بزرگش گرفته است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «محمد حسین محمدخانی»(با نامِ جهادی «حاج عمار) اصالتی یزدی دارد اما به تاریخ 9 تیرماه 1364 شمسی در «تهران» متولد شده است. وی سال های دانش‌جویی خود را در رشته‌ی «مهندسی عمران» در «یزد» سپری کرد و از فعالان بسیج دانشجویی بود. «محمدحسین» مدتی قبل، داوطلبانه به یگان های مدافع حرم بانوی مقاومت در «سوریه» ملحق شد و سرانجام به تاریخ 16 آبان 1394 شمسی، طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، در «عملیات محرم»،  خلعت شهادت پوشید.
 «محمدحسین محمدخانی»، در قطعه ی 53 بهشت زهرا(ردیف 87؛ شماره 17»، در جوار مزارِ عموی خود «شهید ولی الله محمدخانی» که از شهدای سال های دفاع مقدس است، تا روز ظهور مولایش به امانت سپرده شد.

آن چه پیش رو دارید، عکسی است که «محمدحسین» به یادگار با تصویرِ استادِ بزرگ جهاد و مقاومت، شهید «عماد مغنیه» گرفته است. بی شک «عماد مغنیه» الگوی جهادی بی نظیرِ ایثار و مجاهدت در میان جوانانِ ایرانی مشتاق ِ میادین نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی و نهضت جهانی اسلام است. امید که شفاعت این مدافعِ حرم و استاد شهیدش، در روز حشر، شامل حال‌مان گردد. ان شاءالله

روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات
اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم

عکس یادگاری شاگرد و استاد بزرگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    چقدر به هم میان
  • فدائی امامت و ولایت ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    0 0
    روحمان با یادشان شاد هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم . . و اما خدایا می‌دانم که کم‌کاری از من است. خدایا می‌دانم که من بی‌توجهم. خدایا می‌دانم که من بی‌همّتم. خدایا می‌دانم که من قلب امام زمان را رنجانده‌ام. امّا خود میگویی که به سمت من بازآیید. آمده‌ام خدایا کمکم کن تا از این جسم دنیوی و فکرهای مادی نجات یابم. به من هم مثل شهدا شیوه گذراندن این فانی و محل گذر را بیاموز. به من هم معرفت امام زمانم را عنایت فرما. به من هم معرفت اهل بیت علیهم السلام را بده. خدایا کمکم کن که تمام وجودم و اعضای بدنم و اعمال من برای تو و رضای تو باشد. خدایا به من شیوه نزدیک شدن به بارگاه خودت و گنجینه معرفت اهل بیت را بیاموز تا بتوانم هم به دیگران کمک کنم و هم خودم را نجات دهم و به نردبان شهادت دست یابم. اگه یه روز فرشته‌ها بگن چی می‌خوای از خدا دست‌هام باز می‌کنم و می‌گم با خواهش و دعا شهادت شهادت همه آرزومه شهادت شهادت رویای ناتمومه خدایا عاقبت ما را با شهادت ختم به خیر بگردان.
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    افتخار همکلاسی بودن با ایشون رو داشتم .... حیف که فقط به همین میتونم افتخار کنم. ای کاش همراهت می بودم. دانشجویی با هوش و فهیمی و نجیبی بودن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس