سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام خصمانه اخیر آمریکا علیه کشورمان گفت: اینگونه ترفندها هیچ تأثیری بر روحیه ملت ایران ندارد و نمی‌تواند باعث حضور درازمدت نظامیان آمریکایی در منطقه شود.

سردار جزایری:نظامیان آمریکایی وادار به ترک منطقه خواهند شدبه گزارش مشرق، سردار سید مسعود جزایری، معاون ستاد کل و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان  در واکنش به اقدام گستاخانه آمریکایی‌ها مبنی بر مخالفت با انجام رزمایش نظامی ایران در خلیج فارس اظهار داشت: اقدامات دفاعی جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب دکترین‌ و طرح‌های کلان و عملیاتی است؛ که از قبل و یا حسب مورد درباره آن‌ها تصمیم‌گیری و طرح‌‌ریزی شده و در وقت خودش به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: آمریکایی‌ها با طرح مسائلی از این قبیل تلاش می‌کنند که بین دولت و ملت ایران در امر بدیهیات دفاعی و امنیتی کشور، نوعی جدایی و انشقاق ایجاد کنند. این در حالی است که ملت بزرگ ایران اسلامی حاضرند برای تأمین امنیت کشورشان و دفاع از منافع جهان اسلام، جان خود را فدا کنند؛ لذا اینگونه ترفندهای آمریکایی کوچکترین تأثیری بر روحیه ملت ما ندارد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همه بررسی‌ها نشان می‌دهد که ملت‌های منطقه جزو اصلی‌ترین طرفداران انقلاب اسلامی و حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستند.

سردار جزایری در پایان تصریح کرد: آمریکایی‌ها با اینگونه فرافکنی‌ها و ترفندها نمی‌توانند یک حضور درازمدت را برای نیروهای نظامی خود در منطقه رقم بزنند و سرانجام روزی وادار می‌شوند منطقه را ترک کنند؛ برآوردها نیز نشان می‌دهد که آن روز دور نیست.

یادآور می‌شود، به تازگی پیش‌نویس قطعنامه جدیدی در کنگره آمریکا تهیه و طی آن حضور نظامی ایران در آب‌های خلیج‌ فارس، تنش‌آفرین دانسته شده است. این طرح جدید آمریکایی، اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را دنبال می‌کند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    درود درود بر همه رزمندگان رشید اسلام - آقای طالقانی می فرمودند آمریکارا در منطقه دفن می کنیم- اگر اقتضا کند من پیرمرد هم پشت تانک می نشینم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس