کد خبر 566785
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

سرمربی سپیدرود عقيده دارد قهرماني در مشت پرسپوليس است.

به گزارش مشرق، او درباره باخت پرسپولیس به نفت گفت: پرسپولیسی ها اشتباه کردند و حرف از غرور نبوده است، من شنیده ام مهدی طارمی در فاصله 2 بازی و وقتی محروم بوده به بوشهر رفته که اشتباه بوده است، نا آمادگی نورمحمدی مزید بر علت بود، سوشا مکانی را نباید بعد از بازی با استقلال و آن اشتباهی که اگر تیم عقب بود کمرش می‌شکست به بازی می‌گرفتیم و نوبت استفاده از لوبانف بود که حداقل اشتباه فاحش نمیکند وعملکردش در تیم ملی ازبکستان عالی بوده است، در دفاع راست هم اگر از بازیکنی مثل نوراللهی و کفشگری هم در این پست استقاده می‌کردیم حداقل در هنگام دفاع آن قدر آشفته عمل نمی‌کردیم.

فرشاد پیوس می‌گوید: اشتباه داور هم موضوع مهمی بود اما اشتباه دیگر در این بازی متعلق به برانکو بود که احمدزاده را تعویض کرد و در آن دقایق بهتر بود عالیشاه و حتی طارمی بیرون بیایند.

پیوس ادامه داد: علیرغم انتقاداتی که دارم باید بگویم هنوز هم معتقدم پرسپولیس قهرمان می‌شود و 2 حریف پرسپولیس در 2 هفته آینده روی برد را نخواهند دید.

او در پایان گفت: تیم سپیدرود رشت هم تیم سرخهای رشت است، لطفا از این تیم هم حمایت کنیم تا فوتبال رشت با آن همه سابقه به حداقل حقش که لیگ یک است برسد!

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس