کد خبر 566742
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

سرمربی لسترسیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر منچستر یونایتد راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

به گزارش مشرق، لسترسیتی صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگیس یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شده است. این تیم در هفته سی و ششم موفق شد شیاطین سرخ را در اولدترافورد با تساوی یک بر یک متوقف کند تا در صورت ناکامی تاتنهام در کسب پیروزی برابر چلسی جام قهرمانی را برای نخستین بار در تاریخ خود بالای سر برد.

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی بعد از بازی گفت: کمی از منچستریونایتد می‌ترسیدیم. آنها بازی را طوفانی آغاز کردند و خیلی سریع هم به گل رسیدند. می ترسیدم که نتوانیم جبران کنیم اما خوشبختانه این‌گونه نشد. بازی کردن بدون جیمی واردی بسیار سخت است با این حال اطمینان داشتم که به بازی برمی گردیم و جبران می کنیم.

او درباره ضربه‌ای که فلاینی به روبرت هوت زد،گفت: حرکت او اصلا جالب نبود و چنین ضربه‌ای عمدی بود.

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی ادامه داد: باید شخصیت خود را در چنین دیدارهای اثبات کرد. ما آغاز خوبی برای یونایتد نداشتیم، اما رفته رفته هم چیز بهتر شد. اطمینان دارم که می توانیم در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم. دوست دارم بازی حساس تاتنهام برابر چلسی را ببینم اما نمی توانم. می‌خواهم به ایتالیا بروم و نمی دانم شرایط چگونه خواهد بود.

لسترسیتی با تیم دوم جدول رده بندی 8 امتیاز اختلاف دارد و اگر تاتنهام نتواند در دیدار برابر چلسی پیروز شود شاگردان رانیری قهرمانی خود را نهایی خواهند کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس