معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت که تا به امروز تمام اقدامات لازم برای اعزام کاروان ایران به ریودوژانیرو طبق برنامه و به موقع انجام شده است.

به گزارش مشرق، بهروز برجسته ماه‌های باقی‌مانده تا زمان آغاز بازی‌های پارالمپیک 2016 را حساس و مهم خواند و اظهار داشت: هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو از نظر تکمیل سهمیه‌های پارالمپیک به منظور کامل کردن کاروان ایران و انجام اقدامات نهایی برای آماده‌سازی هر چه بهتر و بیشتر این کاروان اهمیت زیادی دارد، اگرچه مجموعه کمیته ملی پارالمپیک از همان ابتدای تشکیل این کاروان، اهمیت موضوع را در تمام مراحل و برای رسیدگی به هر اموری مد نظر داشت.

وی با یادآوری اینکه دو سال پیش اولین سهمیه ورزش جانبازان و معلولان ایران برای حضور در پارالمپیک به‌دست آمد، تصریح کرد: بر همین اساس ما هم از خیلی وقت پیش کارهای مربوط به اعزام کاروان را آغاز کردیم و مرحله به مرحله پیش رفتیم.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: تا به امروز 88 سهمیه برای ایران و به منظور حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک قطعی شده است. تمام مراحل کار برای ثبت‌نام اولیه ورزشکاران، رزرو هتل، تهیه بلیت و ... انجام شده است. در کل و در خصوص اقداماتی که برای اعزام کاروان ایران به پارالمپیک ریو انجام داده‌ایم، نه تنها عقب نیستیم، بلکه از برنامه پیش‌بینی شده هم جلوتریم.

برجسته عنوان کرد: از نظر انجام اقدامات اولیه و لازم برای اعزام کاروان به پارالمپیک ریو، ایران جلوتر از دیگر کشورهایی است که در این دوره بازی‌ها کاروان خواهند داشت. همین مسئله تقدیر و تشکر رسمی کمیته بین‌المللی پارالمرپیک را به همراه داشته است. این کمیته طی پیامی از ایران به خاطر نظم کاری بالا و انجام سر وقت تمام امور تشکر و قدردانی کرده است.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک ابراز امیدواری کرد که طی ماه‌های آینده نیز دیگر امور مربوط به اعزام کاروان فرهنگی ورزشی منا به موقع انجام شود و در نهایت این کاروان بدون کوچکترین مشکلی بتواند در محل برگزاری این دوره بازی‌ها حاضر شده و در رقابت با حریفان خود در رشته‌های مختلف نیز حائز نتایج ارزنده شود.

منبع: سایت کمیته ملی پارالمپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس