کد خبر 565469
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

فریاد‌های کمک‌خواهی مرد جوان در یک خانه ویلایی در گلوگاه خبر از حادثه ای می‌داد که در جریان آن صاحبخانه جنایتی هولناک را رقم زد.

به گزارش مشرق، این حادثه ساعت 3 بامداد سه‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه هنگامی رخ داد که مرد صاحبخانه با طراحی نقشه‌ای هولناک دوستش را به ضیافتی مرگبار دعوت کرد.
 
بنابر این گزارش، نیمه شب بود که فریادهای کمک خواهی مرد جوانی سکوت محله‌ای را در گلوگاه شکست. ساکنان محله که از این فریادها شوک زده شده بودند بسرعت به کوچه دویده و با صحنه دلخراشی روبه‌رو شدند.
 
آنان در کنار دیوار زیر نور کمرنگ تیر چراغ برق با پیکر بی‌حرکت مردی روبه‌رو شدند که بشدت دچار خونریزی شده و به کما فرو رفته بود.
 
خیلی زود در تماس، تلفنی یکی از ساکنان منطقه، پلیس گلوگاه در جریان ماجرا قرار گرفت.
 
هنوز لحظاتی از این تماس تلفنی نگذشته بود که خودروی مأموران کلانتری آژیرکشان در محل حادثه متوقف شد.
 
نیروهای پلیس  بلافاصله به تحقیق و بررسی درباره علت و چگونگی وقوع حادثه پرداخته و دریافتند مرد زخمی محمد نام دارد و از اهالی گلوگاه است.
 
بدین ترتیب با شناسایی مرد زخمی دستور انتقال وی به بیمارستان ثامن گلوگاه صادر شد. در آنجا تیمی از پزشکان متخصص تلاش برای نجات وی را آغاز کردند اما با وجود همه اقدام‌ها وی بر اثر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به آغوش مرگ فرو رفت.
 
با مرگ خاموش این مرد، تجسس‌ها درباره شناسایی عاملان قتل در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه یکی از همسایه‌ها ادعا کرد فریادهای کمک‌خواهی مرد زخمی را از خانه ویلایی مردی به نام احمد شنیده است.
 
پلیس با به دست آوردن این اطلاعات بسرعت وارد عمل شد و با دستور قضایی به این خانه مراجعه کرد و در بازرسی از آنجا آثار درگیری و پاشیده شدن خون به در و دیوار حیاط خانه قابل مشاهده بود بنا براین مرد صاحبخانه بازداشت و برای بازجویی‌های تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
در همین ارتباط در بازرسی از این خانه داس آغشته به خون در گوشه‌ای از حیاط  کشف شد.
 
احمد- مظنون پرونده- در جریان تحقیقات پلیسی وقتی همه مدارک و مستندات را علیه خود دید بناچار لب به اعتراف گشود و پرده از راز یک ضیافت خونین برداشت.
 
وی در اعترافات خود ادعا کرد: قربانی حادثه را از قبل می‌شناختم. با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم. مدتی قبل به زندان افتادم. در زندان شنیدم که این مرد در غیاب من برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. وقتی به مرخصی آمدم با او تماس گرفته و به بهانه اینکه دور هم باشیم خواستم به خانه‌ام بیاید. وقتی او وارد حیاط شد با داس از پشت سر چند ضربه به او زدم سپس او را روی دوشم انداخته و به چند متر آن طرف‌تر از خانه‌‌ام برده و همانجا رهایش کردم سپس با اورژانس تماس گرفته و آنان را در جریان قرار دادم.
 
با توجه به این اعترافات با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب گلوگاه متهم به قتل با حضور در محل اقدام به بازسازی صحنه جنایت کرد.
 
بدین ترتیب با صدور قرار قانونی تا انجام تحقیقات تکمیلی متهم بازداشت و روانه زندان شد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس