کد خبر 565316
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

شبکه تلویزیونی کردزبان "روداو" تصاویری از لحظه توهین شبه نظامیان وابسته به مسعود بارزانی رئیس اجرایی استان کردستان عراق به پرچم این کشور طی درگیری ها در شهر شیعه و ترکمان نشین "طوزخورماتو" منتشر کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- شبکه تلویزیونی کردزبان "روداو" تصاویری از لحظه توهین شبه نظامیان وابسته به مسعود بارزانی رئیس اجرایی استان کردستان عراق به پرچم این کشور طی درگیری ها در شهر شیعه و ترکمان نشین "طوزخورماتو" منتشر کرده اند.

{$sepehr_media_1506458_400_300}

بنابر این گزارش، این اقدام با واکنش گسترده کاربران عراقی مواجه گردید و سیلی از پیامهای محکومیت شخصیتهای سیاسی و ملی عراق را بدنبال داشته است. در تحقیقات مشخص گردید عوامل این اقدام گروهی از شبه نظامیان وابسته به "حزب اسلامی کردستان عراق" متهم به بیعت با گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده بوده اند که در حمله به شهر شیعه و ترکمان نشین "طوزخورماتو" در استان صلاح الدین عراق در کنار نیروهای وابسته به مسعود بارزانی نقش محور ایفا کرده بودند.

فیلم/پایین کشیدن پرچم عراق توسط شبه نظامیان

فیلم/پایین کشیدن پرچم عراق توسط شبه نظامیان

فیلم/پایین کشیدن پرچم عراق توسط شبه نظامیان

فیلم/پایین کشیدن پرچم عراق توسط شبه نظامیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    15 0
    تعجب من از اینه که چرا اینقدر اصرار دارید مردم این شهر ترکمن هستند؟؟؟مردم این شهر شیعه هستند قبول!اما ترکمن بودنشون رو کجای دلم بزارم؟کلا عراق کمتر از ۲یا۳درصد ترکمن داره که اکثرا سنی هستند و در تلعفر ساکن هستند.تلعفر هم که دست داعشه...
  • ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 12
    بارزانی پادوی خردوغان خائن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس