کد خبر 565042
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: می‌توانستیم کمی عملکرد بهتری داشته باشیم و یک امتیاز این تیم را به دست بیاوریم.

به گزارش مشرق، محمد احمدزاده پس از باخت تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم که پیش‌بینی آن را می‌کردیم اما متأسفانه زمانی که گل دوم را در دقایق پایانی نیمه اول دریافت کردیم کارمان سخت شد چون باید نیمه اول را با تساوی به رختکن می‌رفتیم و تا نیمه دوم را بهتر آغاز کنیم.

وی افزود: تلاش بازیکنانم برای کمتر کردن اختلاف در 25 دقیقه پایانی نتیجه نداد اما آنان می‌توانستند کمی بهتر کار کرده و حتی بازی را نیز به تساوی بکشانند چون توانایی گرفتن تک امتیاز این دیدار را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم در لیگ برتر گفت: هفته آینده مقابل صبای قم یک بازی خانگی داریم که یک امتیاز آن دیدار می‌تواند ما را در لیگ برتر نگه دارد و من نیز مطمئنم که در بازی بعدی نیز بازیکنانم با غیرت و تعصب خود تیم را در لیگ برتر نگه خواهند داشت.

احمدزاده تصریح کرد: ملوان هر سال تعدادی بازیکن را به لیگ برتر معرفی می‌کند اما در سال‌های گذشته نتوانسته این کار را انجام دهد اما تجربه امسال برای مسئولان ما تجربه‌ای گرانبها بود و من مطمئنم سال بعد ملوان با یک نگاه تازه در لیگ برتر حاضر خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات تیم ملوان خاطرنشان کرد: مسئولان برای اداره تیم تصمیم می‌گیرند و من نیز تلاش می‌کنم که این تیم را به بهترین جایگاه خود برسانم اما در حال حاضر کسی نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد. ملوان نباید کارش به اینجا بکشد که استرس سقوط به دسته یک را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تأکید کرد: لیاقت ملوان بیشتر از اینها است و ما هم انتظار داریم همانند تراکتورسازی یکبار دیگر تولد خود را جشن بگیریم. ما دوست داریم مسیری را که تراکتورسازی برگزیده است را ادامه دهیم و بتوانیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم چون تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و ملوان گذشتگان ما را به یادمان می‌آورند.

احمدزاده در مورد حواشی ایجاد شده بین هواداران 2 تیم در این دیدار گفت: اتفاقی که امروز افتاد زیاد بزرگ نبود و می‌شود آن را حل کرد. ما می‌توانیم هواداران 2 تیم را بیش از اینها به هم نزدیک کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس