کد خبر 564508
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام اعتراف کرد جزو طرفداران قهرمان لوشامپیونه است و دوست دارد تیم پیشین دوران بازیگری‌اش را هدایت کند.

به گزارش مشرق، مائوریستیو پوچتینو اعتراف کرد اگر روزی به او پیشنهاد مربیگری در پاری‌سن‌ژرمن داده شود آن را رد نخواهد کرد.

پوچتینو که این فصل با تاتنهام فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته است و تیمش هنوز هم اندک شانسی برای فتح لیگ برتر انگلیس دارد، دو سال از دوران بازیگری‌اش را در پارک‌دو‌پرنس سپری کرده است (2001 تا 2003) و هنوز هم به این تیم تعلق خاطر دارد.

پوچتینو به نشریه ایوینینگ استاندارد، گفت: من سعی می‌کنم تا جای ممکن فرصت تماشای بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن را از دست ندهم، به‌خصوص در لیگ قهرمانان. هنوز هم بعضی اوقات با ژان لوئی گاسه،کمک مربی PSG صحبت می‌کنم. یک روز به پاری‌سن‌ژرمن برگردم؟ چرا که نه؟

پوچتینو که اخیراً شایعاتی مبنی بر احتمال مربیگری او در منچستریونایتد شکل گرفته است، اعتراف کرد که رقابت در لوشامپیونه به هیچ عنوان همسطح رقابت میان تیم‌های لیگ برتری نیست هرچند لیگ فرانسه همچنان یکی از لیگ‌های جذاب برای بازیکنان با استعداد دنیاست.

وی ادامه داد: من بسیاری از بازی‌های لیگ فرانسه را به‌صورت زنده تماشا می‌کنم. لوشامپیونه شاید لیگ جذابی نباشد که دلیلش هم فاصله زیاد PSG‌ با سایر تیم‌هاست، اما من هنوز هم به‌شدت پیگیر بازی‌های این لیگ هستم، چون در آن بازیکنان بزرگی هستند. در لوشامپیونه بازیکنان بااستعدادی هستند و به‌همین دلیل من پیگیر بازی‌های این لیگ هستم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس