کد خبر 564392
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

اخیرا، تری مایرسون اعلام کرده بود که شرکت مایکروسافت تمرکز زیادی بر روی بخش گوشی‌ها در سال جاری نخواهد داشت، اما حالا ایمیلی از سوی مایرسون به مدیران و شرکای مایکروسافت ارسال شده است که گویای چیز دیگری است.

 به گزارش مشرق، در ایمیلی که به مدیران و شرکای مایکروسافت ارسال شده است اعلام شده است که مایکروسافت به تمرکزش بر روی ویندوز ۱۰ موبایل ادامه خواهد داد و آن ها قصد دارند که ویندوز ۱۰ موبایل را برای سال های زیادی پشتیبانی نمایند. او همچنین ذکر کرده است که مایکروسافت در حال کار بر روی نسل بعدی محصولات است و احتمال دارد که سرفس فون در آوریل ۲۰۱۷ نیز رونمایی شود.
 
مایکروسافت در سال آینده سرفس فون را به همراه رداستون۲ عرضه خواهد کرد که شامل ویژگی های بسیاری خواهد بود که البته همچنان اطلاعات دقیقی درباره ویژگی های آن در دسترس نیست.
 
سرفس فون در آوریل ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد +عکس

علاوه بر این ها گزارشات حاکی از آن است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای رداستون۳ نیز برای ویندوز ۱۰ می باشد، تمرکز اصلی بیلد های رداستون۲ و ۳ بر روی نوآوری هایی در بخش گوشی ها خواهد بود. در حال حاضر مایکروسافت در حال کار بر روی رد استون ۱ است و این شرکت در حال برنامه ریزی برای شروع رداستون۲ می باشد. سپس برنامه ریزی روی رداستون۳ شروع خواهد شد که امکان دارد در آن زمان اطلاعاتی درباره رداستون۳ در سال ۲۰۱۷ یا پایان سال جاری به گوشمان برسد.

منبع: وین‌فون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس