مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، عبدالله ملکی در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، اظهار کرد: امنیت ایران اسلامی مدیون خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه انجام تبلیغات محیطی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر همزمان با نیمه شعبان بسیار مهم است، افزود: سرکشی به خانواده ایثارگران دفاع مقدس و مدافعان حرم و اجرای مسابقات ورزشی با مسئولیت کمیته ورزش و جوانان بخشی از برنامه‌های پیشنهادی در سالروز آزادسازی خرمشهر است.

ملکی با بیان اینکه خیابان‌های بسیاری از شهرهای کشور به خرمشهر و سوسنگرد نامگذاری شده است، افزود: مسئولان مازندران با نامگذاری یکی از خیابان‌های مرکز استان و همه شهرستان‌ها به خرمشهر یا سوسنگرد، یاد و نام دفاع مقدس را زنده نگه بدارند.

ملکی از برگزاری مراسم فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک در دانشگاه علوم دریایی نوشهر از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: در 31 اردیبهشت فرماندهان شهرستان‌ها در پیش از خطبه نماز جمعه در هر شهرستان و مرکز استان به مناسبت سالرزو آزادسازی خرمشهر و نقش رزمندگان دفاع مقدس در این روز سخنرانی می‌کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس