کد خبر 563927
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

رئیس فدراسیون والیبال گفت: امید زیادی دارم که تیم ملی والیبال سهمیه المپیک 2016 را کسب کند که در این صورت والیبال می‌تواند نگین انگشتری کاروان ایران در ریو دوژانیرو باشد.

به گزارش مشرق،‌ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال گفت: تمرینات خوبی توسط ملی‌پوشان خوشبختانه برگزار می‌شود و کادر فنی هم هر روز برنامه‌های خوبی برای ملی‌پوشان دارد. از طرفی مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان هم حمایت خوبی از تیم ملی والیبال انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: ما هم در فدراسیون والیبال تقریبا خودگردان شده‌ایم و روی پای خودمان ایستادیم اما امیدوارم مسئولان همچنان از ما حمایت کنند و حمایت‌های خود را قطع نکنند.

رئیس فدراسیون والیبال درباره برنامه‌های بعدی تیم ملی والیبال در آستانه مسابقات مقدماتی المپیک افزود: قرار است اردویی در کشور فرانسه برگزار کنیم و آنجا چند بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد که قطعا می‌تواند به ما کمک زیادی کند تا به آمادگی صد در صد برسیم. همچنین چند روز زودتر به ژاپن خواهیم رفت و آنجا با لهستان بازی می‌کنیم.

داورزنی تصریح کرد: خیلی امیدوارم بتوانیم سهمیه المپیک 2016 را کسب کنیم که در این صورت والیبال می‌تواند نگین انگشتری کاروان ایران در المپیک پیش رو باشد
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس