کد خبر 563253
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان از افتتاح يكي از بزرگترين مسير پياده روي كشور به مسافت چهار كيلومتر در ورزشگاه آزادي تهران در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش مشرق،«غلامرضا شعباني بهار» گفت: اين مسير پياده روي به دستور وزير ورزش و جوانان با هدف ايجاد جاده سلامتي براي عموم مردم در ورزشگاه آزادي همزمان با هفته دولت در شهريوماه امسال به بهره برداري خواهد رسيد.

به گزارش روز دوشنبه پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، «محمود گودرزي» وزير ورزش و جوانان در نشست اخير شوراي معاونان اين وزاتخانه از معاونت توسعه ورزش همگاني خواسته بود تا با تامين اعتبار لازم جاده تندرستي دور درياچه مجموعه ورزشي آزادي را آماده كند تا امكان استفاده مردم غرب تهران از مزاياي اين جاده به عنوان بخشي از برنامه هاي حوزه همگاني ورزش فراهم شود.

«شعباني بهار» افزود: كارهاي مطالعاتي احداث جاده تندرستي از اواخر سال گذشته آغاز شد و عمليات اجرايي آن به زودي و با همكاري شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي در اطراف درياچه آزادي آغاز مي شود.

وي اعتبار مورد نياز براي ايجاد اين جاده را 40 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: قرار است معاونت توسعه ورزش همگاني يك سوم اين اعتبار را بپردازد و مابقي آن از سوي معاونت پشتيباني وزارت ورزش و شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي تامين شود.

معاون وزير ورزش و جوانان گفت: اين جاده مي تواند علاوه بر اينكه خلا فضاي ورزشي فعاليت هاي همگاني مردم در منطقه غرب تهران را پر كند، فضاي بسيار مناسب و سالمي را براي ورزشكاران كشور كه نيازمند برنامه ها و فعاليت هاي تمريني هوازي هستند، ايجاد كند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس