کد خبر 562227
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

در ادامه موج ترورها و درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در جبهه های مختلف سوریه، دقایقی پیش منابع رسانه ای از وقوع یک انفجار در مقر گروه القاعده (احرارالشام) در شهر بنش استان ادلب (شمال غربی) سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه موج ترورها و درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در جبهه های مختلف سوریه، دقایقی پیش منابع رسانه ای از وقوع یک انفجار در مقر گروه القاعده (احرارالشام) در شهر بنش استان ادلب (شمال غربی) سوریه خبر داده اند.

هلاکت فرمانده ارشد القاعده در ادلب سوریه+عکس

بنابر این گزارش، رسانه های وابسته به گروه احرارالشام این حمله را ناشی از انفجار انتحاری در مقر این گروه در شهر بنش عنوان و از هلاکت "اسلام ابوحسین" مسئول نظامی خود به همراه حداقل 6 تن دیگر از اعضای این گروه وابسته به القاعده خبر داده اند. بنابر اطلاعات منتشر شده، عامل انتحاری ناشناس جلیقه حامل مواد منفجره همراه خود را در هنگام خروج ابوحسین از دفتر کارش منفجر کرده است. اسلام ابوحسین فرمانده نظامی احرارالشام در نبردهای هفته های اخیر در جبهه جنوبی حلب، فرمانده سابق عملیات محاضره و حمله به شهرهای محاصره شده و شیعه نشین فوعه و کفریا بوده است. با گذشت یکسال از اشغال استان ادلب از سوی گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده (ائتلاف جیش الفتح)، درگیری ها و اختلافات داخلی میان آنها به جنگ و ترورهای خونین منجر شده است. فرماندهان و اعضای ارشد دو گروه مذکور اهداف اصلی این حملات بشمار می روند.

هلاکت فرمانده ارشد القاعده در ادلب سوریه+عکس

ترور فرمانده ارشد القاعده در ادلب سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس